Onko teillä ailahtelevia läheisiä, siis "persoonallisuus vaihtelee"?
En puhu mistään jakomielitaudista, mutta sellaisesta, ettei koskaan tiedä, millainen henkilö siellä on vastassa. Onko hersyvä vai kitkerä. Tämä on todella rasittavaa, loukkaavaakin.
Tiedättekö yhtään, mistä puhun?
Kommentit (5)
Minulla on ollut kollegoja molemmat 30-45 vuotiaita miehiä joista ei tiedä millä päällä ovat sinä päivänä. voivat olla todella ikäviä tai todella mukavia. Pidän sellaista ammattitaidottomuutena enkä katsele sitä pitkään.
M35
Mun jo 80-vuotiaaat vanhemmat on aina olleet sellaisia. Kun kotona asuin, piti miellyttää heitä, ettei tullut huutoa ja riitaa. Samanlaisia yhä. Tapaamme harvemmin enkä halua kohdata heitä yksin.
Joo huomasin tulevani aika arvaamattomaksi henkilön seurassa joka ei kunnioittanut rajojani. Jos sanoin että tänään on huono päivä puhua tietynlaisista asioista ja toinen siitä huolimatta jatkaa, niin ei mielestäni kauheasti kannata ihmetellä yhtäkkisiä persoonamuutoksia.
Kyllä on ja olo on kuin partaterillä kävelisi. Koskaan ei tiedä mistä suuttuu ja milloin. Tosin en jaksa itse niin välittää eli toisesta sisään ja toisesta ulos.