Miksi kelloja ei siirrettäisi talveksi kunnolla niin, että valoisin aika olisi esim 16-20 välillä?
Tällöin ihmiset voisivat lenkkeillä valoisassa töiden jälkeen.
Kommentit (29)
Mikset käy lenkillä puolelta päivin? Itse ainakin käyn nauttimassa siitä vähästä valosta mitä on. Se on sama mitä se kello näyttää.
Ai sun iltapäivälenkkis takia meidän muiden pitäisi kärsiä? Minä kävin jo lenkillä, mutta si ä mariset ja runkkaat somessa vaikka aurinko paistaa.
Oot ilmeisesti pulleahko ja lyhyt, kasvuhormoniongelmainen?
Ulille turpiin, auringon mukainen normaaliaika on hyvä.
Vierailija wrote:
Itse ihmettelen miksei tätä hullua kellojen vekslausta lopeteta. Kun kerran EU:stakin on sanottu että kukin maa saa ihan itsenäisesti päättää mitä aikaa noudattaa.
Tänä aamuna mies hieman kääteli kellojen viisareita ja jossain puolimatkassa unohti kumpaan suuntaa piti siirtää. Nyt on puolet kelloista tunnin edellä ja puolet tunnin myöhässä.
"Kun kerran EU:stakin on sanottu että kukin maa saa ihan itsenäisesti päättää mitä aikaa noudattaa. " Ei pidä paikkaansa, tuntia suurempi muutos on jo käytännössäkin mahdottomuus.
No aamuisin moni on tooodella väsynyt, riippumatta siitä onko valoisaa vai ei. Valoisan ajan siirto tuonne iltapäivään/alkuiltaan olisi hyvä kun valtaosa ihmisistä on silloin muutoinkin aktiivisimmillaan.
ap
Sehän olisi ihan luonnon vastaista että valoisin aika olisi illalla.
Vierailija wrote:
Luonnonvastaista on elää pimeydessä
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Luonnonvastaista on elää pimeydessä
Ledivalot ei maksa paljoa.
Lenkkeile aamulla. Oot nytkin nenä ruudussa kiinni, tollo.