Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen istuneeni junassa keskiviikkona Koneen uutta toimaria vastapäätä

Vierailija
28.10.2023 |

Mies ei näyttänyt ulkoasunsa mukaan tyypilliseltä R-junassa istuvalta.

Mielestäni hän näytti samalta kuin lehtikuvissa, mutta kuvissa ei juuri näkynyt harmaa hiuskasvu sivuilla. Olen 95% varma.

Voiko todella olla niin, että pörssiyrityksen tuleva johtaja istuu R-junassa Hyvikkäältä Helsinkiin, eikä hänellä ole kyyditystä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen seisonut ruokakaupan kassajonossa Tarja Halosen takana. Suomi on aika demokraattinen ja vähäeleinen maa.

Halonen jonottelee ihan normaalisti kassalle, mutta isojen firmojen toimitusjohtajat ei kyllä junaan mene, en usko että Koneen toimari menee edes kuselle ilman limusiinia. 24/7

Jos se on selvitellyt asioita, niin se tietää Herlinien olevan nautatilallisisia. Ihan liian hieno ei saa itse olla.

Vierailija
22/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen seisonut ruokakaupan kassajonossa Tarja Halosen takana. Suomi on aika demokraattinen ja vähäeleinen maa.

Vappu ei ole vähäeleinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi uusi ranskalainen toimari? Aika jännä kyllä, jos on mennyt junalla. Mutta toisaalta hyvä merkki, ettei tuhlaa tarpeettomasti yrityksen rahoja :-)

Minä olen nähnyt pari kertaa Ilkka Paanasen (Supercellin toimitusjohtaja) Ruoholahden S-Marketissa. Suomi on siitä hieno maa, että täällä voi kuka vaan kulkea tavallisen rahvaan seassa eikä siitä tehdä mitään isoa numeroa puolin eikä toisin. Toimitusjohtajat ei koe itseään niin hienoiksi, etteikö voisi kipaista kotimatkalla S-Marketin kautta. 

Vierailija
24/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siis toi uusi ranskalainen toimari? Aika jännä kyllä, jos on mennyt junalla. Mutta toisaalta hyvä merkki, ettei tuhlaa tarpeettomasti yrityksen rahoja :-)

Minä olen nähnyt pari kertaa Ilkka Paanasen (Supercellin toimitusjohtaja) Ruoholahden S-Marketissa. Suomi on siitä hieno maa, että täällä voi kuka vaan kulkea tavallisen rahvaan seassa eikä siitä tehdä mitään isoa numeroa puolin eikä toisin. Toimitusjohtajat ei koe itseään niin hienoiksi, etteikö voisi kipaista kotimatkalla S-Marketin kautta. 

Mies kantoi mustaa hihnallista pikkulaukkua. Hänellä ei ollut salkkua. Laukku ei ollut samaa merkkiä, mutta malli oli.

https://hobbyhall.fi/fi/tietokoneet-ja-pelaaminen/tabletit-ja-e-lukijat…

AP

Vierailija
25/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos toimari on ollut matkalla Koneen tehtaalta Hyvinkäältä lentokentälle, on hän voinut hyvinkin ajatella, että juna on Hyvinkää-Tikkurila-välillä kätevämpi ja nopeampi.

Luuletko että Koneen toimari miettii tollaista?

Sillä on sihteeri joka laatii joka päivän ohjelman ja tietää mysö monelta limusiini lähtee kentälle.  Toimari ei varaa omia lentojaan eikä mieti milloin ja millä menee kentälle. Sihteeri kertoo että auto odottaa hallissa klo 12:45 ja muistuttaa kesken kokousta että lähtö nyt.  

Onko tullut kateltua telkkarista romanttisia pomoja 

Vierailija
26/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa nähneeni Koneen perillisten mätyäneen pashkaa eli raha eikä titteli tee ihmisestä tietynlaista 

Vierailija
27/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Paanasen rouva on varmaan pyytänyt tuomaan jotain kaupasta. Mitäpä ei mies tekisi.

Vierailija
28/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voin kertoa nähneeni Koneen perillisten mätyäneen pashkaa eli raha eikä titteli tee ihmisestä tietynlaista 

Mättäneen...

Vierailija
29/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mikäs siinä, kai se alkuun menettelee, jos on esim vasta muuttanut maahan ja haluaa kokea Maailman onnellisimman Valtion Rautatiet. Ihan hirveitähän noi lähijunat on, kun niihin lähemmin tutustuu.

Edellistä toimaria ei ainakaan junassa näkynyt. Mistäkö tiedän.

Vierailija
30/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

on siellä paljon surullisiakin tarinoita. 

Vierailija
31/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Paanasen rouva on varmaan pyytänyt tuomaan jotain kaupasta. Mitäpä ei mies tekisi.

Yhdellä kerralla oli tosiaan luuri korvalla jonkun jogurttihyllyn äärellä <3 Silloin mietin itsekin, että varmaan vaimolta kyselee, mitä siellä kotona tarvitaan.

Vierailija
32/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketju on edennyt jo sivulle kaksi? Ketä tällainen kiinnostaa ja miksi?

Vierailija
33/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

on siellä paljon surullisiakin tarinoita. 

Joku tuttu taisi joskus sanoa, että hoiti siellä sairasta lasta. En kysellyt, mutta tajusin, ettei flunssasta ollut kysymys.

Vierailija
34/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saattoihan vaimolla olla omiakin menoja. Esim. Jumppatunti ja miehen piti käydä kaupassa ja ruokkia kersat.

Vierailija
35/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Z. katsoi minua Lassilan S-marketin karkkihyllyllä.

Vierailija
36/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli vastapäähän istuuntunut mies todella oli Koneen tuleva toimari, niin hän muistaa minut ”lady in red”, joka selaili aikakausilehtiä.

AP

Vierailija
37/37 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos toimari on ollut matkalla Koneen tehtaalta Hyvinkäältä lentokentälle, on hän voinut hyvinkin ajatella, että juna on Hyvinkää-Tikkurila-välillä kätevämpi ja nopeampi.

Mun mielestä junalla pääsee perille lentokentälle. Varmaan Tikkurilassa pitää vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi