Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 45v ja olen huomannut, että minua katsovat

Vierailija
28.10.2023 |

sillä silmällä vain 60+ ikäiset miehet. En oikeastaan saa miehiltä mitään huomiota, mutta joskus harvoin on tilanteita, että joku katsoo sillä silmällä ja aina se katsoja on 60+ ikäinen mies. Niin onko niin, että ikäiseni sinkkunaiset joutuvat ottamaan eläkeläisen kumppaniksi, jos kumppania hakevat? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sulla taitaa ulkonäkö/vaatetus/hiukset ym olla mummotyyliä, koska yleensä sun ikäisiä naisia kuolaa just nuoret, 20 - 30 vuotiaat kollit 🤔

Aloittaja vastaa itselleen. Äärimmäisen säälittävää.

Vierailija
22/27 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Ite oon 41. Suurin piirtein siitä asti kun olin 35, niin minuun on ihastuneet sellaiset 10-15 vuotta nuoremmat miehet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiltä pitäisi saada huomiota?

Itselle on aivan sama. Huomatkoon tai olkoot huomaamatta.

Vierailija
24/27 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sulla taitaa ulkonäkö/vaatetus/hiukset ym olla mummotyyliä, koska yleensä sun ikäisiä naisia kuolaa just nuoret, 20 - 30 vuotiaat kollit 🤔

Komppaan tätä, itse olen nelikymppinen ja jostain syystä just nuoret miehet tuntuu kovasti olevan perääni. 

Komppaan tätä. Olen 84v ja vanhainkodissa nuoret kollit käyvät kuumana perääni. Irmeli

Vierailija
25/27 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 50v enkä nyt mitään huomiota koskaan hae. Kaikenikäiset kyl tulee juttelemaan.

Pituus 160cm, pitkät paksut hiukset melkein lantiolle asti. Hymy paras vaatetus

Vierailija
26/27 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit on se omakuva vaan vääristynyt

Vierailija
27/27 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei katso edes oma aviomies..olen 57v ja ihan hyvässä kuosissa. Paljon sai vielä katseita alle 50v mutta nyt olen huomaamaton. Muutaman kerran joku mies päästää minut ohi kohteliaasti kun liikun julkisilla tai pitävät ovea auki..olen kait heidän mielestä jo niin vanha rouva mutta mitäpä siitä kiva kun joku on kohtelias ” vanhukselle” 😬.