Olen 45v ja olen huomannut, että minua katsovat
sillä silmällä vain 60+ ikäiset miehet. En oikeastaan saa miehiltä mitään huomiota, mutta joskus harvoin on tilanteita, että joku katsoo sillä silmällä ja aina se katsoja on 60+ ikäinen mies. Niin onko niin, että ikäiseni sinkkunaiset joutuvat ottamaan eläkeläisen kumppaniksi, jos kumppania hakevat?
Kommentit (27)
Jännä. Ite oon 41. Suurin piirtein siitä asti kun olin 35, niin minuun on ihastuneet sellaiset 10-15 vuotta nuoremmat miehet.
Miksi miehiltä pitäisi saada huomiota?
Itselle on aivan sama. Huomatkoon tai olkoot huomaamatta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sulla taitaa ulkonäkö/vaatetus/hiukset ym olla mummotyyliä, koska yleensä sun ikäisiä naisia kuolaa just nuoret, 20 - 30 vuotiaat kollit 🤔
Komppaan tätä, itse olen nelikymppinen ja jostain syystä just nuoret miehet tuntuu kovasti olevan perääni.
Komppaan tätä. Olen 84v ja vanhainkodissa nuoret kollit käyvät kuumana perääni. Irmeli
Mä oon 50v enkä nyt mitään huomiota koskaan hae. Kaikenikäiset kyl tulee juttelemaan.
Pituus 160cm, pitkät paksut hiukset melkein lantiolle asti. Hymy paras vaatetus
Tai sit on se omakuva vaan vääristynyt
Mua ei katso edes oma aviomies..olen 57v ja ihan hyvässä kuosissa. Paljon sai vielä katseita alle 50v mutta nyt olen huomaamaton. Muutaman kerran joku mies päästää minut ohi kohteliaasti kun liikun julkisilla tai pitävät ovea auki..olen kait heidän mielestä jo niin vanha rouva mutta mitäpä siitä kiva kun joku on kohtelias ” vanhukselle” 😬.
Aloittaja vastaa itselleen. Äärimmäisen säälittävää.