Onks mulla oikeutta loukkaantua..
Tyhmää kai tällästä kysyä täällä, mut kun ei juuri ystäviä ole kenen kans keskustella... Eli Uuden Vuoden juhlinnasta kyse. Puhuin miesystävälleni jo ennen joulua että saan lapsilleni hoiajan (ei siis hänen lapsia) Uudeksi Vuodeksi. hän ei ole viel sanallakaan minulle maininnu mitä aikoo tehdä huomenna. Oletin tietenkin että viettäisimme sen yhdessä kavereiden kanssa. Kovasti olen vihjaillu ja hienovaraisesti yrittänyt udella, ilman tulosta. Tuntuu tosi pahalta jos hän haluaakin huomisen viettää ilman minua, meillä muutenkin tosi vähän kahdenkeskeistä aikaa mun pienen lasten vuoksi.
Kommentit (8)
Älä vihjaile vaan kysy suoraan huomisista suunnitelmista ja kerro omista toiveistasi.
Ilmeisesti ei halua sitä kanssasi viettää kun ei mitään pukahda, mutta mitäs jos hänellä onkin ylläri varallesi - positiivinen sellainen???
Minäkin oon sitä mieltä, että pitää sua varalla. Kunnioita itseäsi äläkä alennu tuollaiseen.
Vietä uutta vuotta lasten kanssa ja nauti heistä. Ja jätä tommonen nahjuke,.
Ei sellaiseen voi oikeuksia antaa tai ottaa pois. Loukkaantuminen on tunnereaktio, jonka voi joko ottaa itselleen tai jättää ottamatta. Helpompi on elää, jos valitsee, ettei loukkaannu.
Et saa loukkaantumalla miesystävääsi muuttumaan. Et myöskään vihjailemalla. Sano suoraan, mitä haluat häneltä. Jos hän ei pysty sitä antamaan, päätät ihan itse, voitko elää sen asian kanssa vai et. Ota elämä omiin käsiisi, loukkaantuminen on hukkaan heitettyä energiaa, jonka voit käyttää rakentavampaan.
mulla on tapana olla näyttämättä jos miehen tekemiset satuttaa. oon vähän nahjus, mut helpommalla pääsee jos ei noteeraa sen toilauksia. nyt vaan jotenki mitta täys. ap
Mulla oli sama tilanne vähän aikaa sitten. Tulin päätelmään, etten hirveästi kiinnosta, kun aikaa sai aina rukoilla. JSSAP!