Subway on miljoona kertaa parempi kuin mikään suomalainen patonkikahvila
Kommentit (26)
En tykkää niistä kuivista käntyistä.
Vierailija wrote:
En tykkää niistä kuivista käntyistä.
Niin, no subwayn listalla on 11 miljoonaa eri tuotetta. Jos itse pyydät kuivan leivän niin näin siinä sitten käy.
Kerran kävin, ei tartte mennä toista kertaa. Oli joku tarjous, onneksi älysin kysyä että mitä se koski, koski vaan puolikasta, muuten ois maksanu tosi paljon. Tavallista leipää ja sit vit tu piti luetella ne täytteet erikseen. Vesilasikin maksoi muistaakseni 60 senttii. Ei hyvä.
Vierailija wrote:
Kerran kävin, ei tartte mennä toista kertaa. Oli joku tarjous, onneksi älysin kysyä että mitä se koski, koski vaan puolikasta, muuten ois maksanu tosi paljon. Tavallista leipää ja sit vit tu piti luetella ne täytteet erikseen. Vesilasikin maksoi muistaakseni 60 senttii. Ei hyvä.
🤣🤣🤣
Vierailija wrote:
Se siinä koko konseptissa on ideana, että saat tuunata itse leipäsi.
Suomalaisille tuppisuille tämä toki ei ole ok.
Thaimaalainen kana inhotti. En tilannut tuotetta, kun aiemmin kävin töistä lounaalla Subissa.
Katoppa joskus mitä mättöä sinne patongin väliin tungetaan, ja päälle vielä suhteettoman kallis hinta.
ei kiitos.
Teen kuitenkin kotona itse paljon parempia ja huomattavasti halvemmalla.
Ihan kohtalaisia leipiä, mutta tilaaminen on tosi ärsyttävä teatteri, se pakkososiaalisuus.
Kanadalaiset tekivät Subwayn kanasta tutkimuksen. Sen DNA vain 50% kanaa. Silloin (v.2017), kun luin tuon, lopetin Subwayn ruokien syömisen siltä istumalta. En ole sen jälkeen ollut Subwayn asiakas.
"Subway chicken only about 50% meat, according to Canadian study"
https://www.usatoday.com/story/money/nation-now/2017/03/01/subway-chick…
Hyviä tuotteita, on eri makuisia patonkeja. Aina olen saanut ystävällistä palvelua.
Vierailija wrote:
Katoppa joskus mitä mättöä sinne patongin väliin tungetaan, ja päälle vielä suhteettoman kallis hinta.
ei kiitos.
Tomaattia, kurkkua, salaattia, juustoa, oliiveja, kalkkunaleikkelettä (tms.) jne.
Mättöä?
Subwayssa ei ole patonkeja vaan subeja. Eli submarine sandwicheja.
Niin, no miksihän se liikevaihto muutoin olisikaan satoja miljardeja...