Tapasin tänään maailman komeimman miehen
Mies oli kuin suoraan kauniista taidemaalauksesta ja vieläpä todella ystävällinen juuri minulle. Vaihdettiin numerot ja ensi viikolla menemme ensitreffeille. Ihanaa nähdä lisää tämä komistusta!
Kommentit (39)
Tapasit miehen tänään mutta menette treffeille ensi viikolla?
Oletko tavannut ja kaikki muut miehet? Oliko se mies maailman komein jo ennen kuin tapasit sen?
En usko,sillä en ole tavannut tänään vielä ketään.
Hopeakettu valkoisissaan säväyttää
Onnea ensi viikon treffeille! Toivottavasti on hauskaa!
Missä tapasit sen ja kumpi teki aloitteen. Itsekin tapasin komean miehen tässä joitakin viikkoja sitten ja tuijoteltiin toisiamme, mutta en halua kiusata työssään olevaa ihmistä.
Onko anaali valkaistu.
Anaali on tosirakkautta.
Vierailija wrote:
Tapasit miehen tänään mutta menette treffeille ensi viikolla?
Mitä nopeasti ehdittiin rupatella niin kummallakin on kiireitä.
Vierailija wrote:
Hopeakettu valkoisissaan säväyttää
36v mies ei ole hopeakettu.
Vierailija wrote:
Missä tapasit sen ja kumpi teki aloitteen. Itsekin tapasin komean miehen tässä joitakin viikkoja sitten ja tuijoteltiin toisiamme, mutta en halua kiusata työssään olevaa ihmistä.
Kadulla yllättäen ja mies teki aloitteen esittämällä kysymyksen.
Tästä aloituksesta tuli mieleen, että minä näin eilen ihan uskomattoman kauniskasvoisen lapsen. Harvoin kukaan ihminen on niin kaunis, että tekis mieli käydä itkemään.
Joo mut en minä näistä Sanna mariinin näköisistä narsisteista piittaa niitä löytyy 15 tusinasta
Vierailija wrote:
Onnea ensi viikon treffeille! Toivottavasti on hauskaa!
Kiitos!
Vierailija wrote:
Onko ulkkis?
On ulkomaalainen mies.
Vierailija wrote:
Oletko tavannut ja kaikki muut miehet? Oliko se mies maailman komein jo ennen kuin tapasit sen?
Yksi mies riittää, joten ei ole tarvetta tutustua muihin kolleihin. Mies on äänestetty monta kertaa komeimmaksi mieheksi nettiäänestyksissä.
Vierailija wrote:
En usko,sillä en ole tavannut tänään vielä ketään.
Aikasi koittaa vielä, mutta sinun täytyy uskoa rakkauteen.
Etkä tavannut koska olen komein mies maailmassa. En ole antanut numeroani kenellekkään. Antaisin numeroni ainoastaan sanna marinille.
Kyl määki kerran Porvoos