Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovituskoppien valaistus - kuinka ammattitaidottomia voi olla yrittäjät!

Vierailija
27.10.2023 |

Miten voi olla mahdollista, ettei suomalaiset pukeutumis ja vaatetusalan yrittäjät ymmärrä sovituskoppien valaistuksen merkitystä kaupankäyntiin. Aivan karsealta näyttää katsoa peilistä vaatteita, kun peilit on kiinni ihmisessä (tämä ei ole se ongelma) ja karsea voimakas valkoinen valo, joka tulee suoraan ylhäältä päin osoittaa sinua. En ole keneltäkään vielä kuullut positiivista palautetta tästä, päinvastoin. Siitä huolimatta yrittäjät ei tätä ymmärrä. Kannattaa perehtyä asiaan ja miettiä, millainen olisi optimaalinen valaistus, jotta ihminen ja vaate näyttää hyvältä peilistä katsoessaan. Ihan samaa voi ajatella, jos valokuvaaja ei huomiosi valoa. Jokainen tietää millainen merkitys valolla on valokuviin.

Jos kiinnostaa myynti, niin suosittelen tarkastelemaan asiaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt samaa. Aivan karseista karsein valaistus, ja liikkeissä muutenkin, ei vain siellä kopissa.

Vierailija
2/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Muutenkin älyttömän vaikeaa löytää laadukkaita ja persoonallisia vaatteita. Jos on peili ja valit vielä sellaiset, jotka korostetusti tuo esiin kaikki ”virheet”, en jaksa edes vaivautua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei todellakaan lisää myyntiä, jos asiakkaan reaktio on sovituskopissa "hyi ttu miltä näytän".. 

Vierailija
4/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa! Näytän sovituskopissa kalpealta narkkarilta, jolla on tummat silmänaluset ja varjot silmäkuopissa.

Vierailija
5/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen miettinyt samaa! Näytän sovituskopissa kalpealta narkkarilta, jolla on tummat silmänaluset ja varjot silmäkuopissa.

Minä näytän roikkuvalta selluliittikasalta.

Vierailija
6/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittikasat vauvalla tilaa netistä rääsyt sillä koolla kun ovat olleet yläaste-ikäisinä ja palauttavat ne rikkirevittyinä takaisin Zalandolle. 🤣

Vierailija
7/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi fitness kilpalijat ruskettaa ihonsa ja miksi valaistus on kisoissa todella tärkeässä roolissa, kuten myös kuvissa. Olette varmaan nähneet kuvia, joiden ottamis väli on alle minuutti ja ihan ku olisi kuvassa kaks eri ihmistä. Olen aina ihmetellyt tätä samaa ja kuinka monta satasta olenkin säästänyt valaistuksen takia. Suomessa ei ole järin viisaita yrittäjät.