Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistäkin, että pitää aina selitellä omia tekemisiä muille?

Vierailija
27.10.2023 |

Siis jotenkin minusta tuntuu, että ihmiset pitää minua monesti epäluotettavana, ja tämä ilmenee varsinkin töissä. Yritän sanoa ihan jotain vaikka työpäivän kulusta firman muille työntekijölle ja aina ne reagoi jotenkin epäilevästi. Enkä vain kuvittele tätä, kun monesti ovat alkaneet selittää jotain, että miten olisi pitänyt tehdä (ja se on juuri kuten minä olen tehnytkin) ja älysinkö minä sitä ja tätä. Jotenkin varmistelevat, että olenko tehnyt kunnolla ja etten vain ole huijannut mitään. Ja hyvin yksinkertaisesta työstä kyse, mutta sellainen jossa voi laistaa työtehtävistä halutessaan.

Muussakin elämässä tulee ilmi, jotenkin ihmiset tuntuu pitävän minua vajaa-älyisenä ja minusta oikein tuntuu, että pitäisi jotenkin aina todistella kaikille, että minä osaan ja älyän. Aina minulle selitetään jotain itsestäänselvyyksiä kuin pikkulapselle.

Ihmettelen, että onko tämä tapauskohtaista vai tekeekö ihmiset tätä samaa kaikille? Olenkohan jotenkin lapsenomainen ja pelleilevä, että minua ei pidetä älykkäänä tai kunnollisena.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi