HS : Australialaismiehet ottivat naisen väkisin Helsingissä
Kommentit (346)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En minä miehenä lähtisi tuntemattomien miesten mukaan joten kyllä nainen voi ainakin miettiä että olikohan sitä vähän liian sinisilmäinen. Mitä naisen päässä liikkui? Luuleko naiset automaattisesti että ulkomaalaiset ovat herrasmiehiä? Millaisessa pumpulissa ihmiset kasvavat? Enkä lähtisi edes tuntemattomien naisten mukaan, tiedä koskaan millaisia ihmiset oikeasti ovat.
Sinisilmäinen kyllä, mutta ei se oikeuta raiskausta. Miksi syyllistät uhria?
Ei tietenkään oikeuta raiskausta eikä uhria syyllistetä, mutta miksi ihmeessä ei saisi olla järkevä? En minä uskaltaisi mennä vieraiden miesten kanssa hotellihuoneeseen varsinkaan, kun niitä on enemmän kuin yksi. Minä naisena olen heikompi voimiltani ja tiedän mikä riski se on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En minä miehenä lähtisi tuntemattomien miesten mukaan joten kyllä nainen voi ainakin miettiä että olikohan sitä vähän liian sinisilmäinen. Mitä naisen päässä liikkui? Luuleko naiset automaattisesti että ulkomaalaiset ovat herrasmiehiä? Millaisessa pumpulissa ihmiset kasvavat? Enkä lähtisi edes tuntemattomien naisten mukaan, tiedä koskaan millaisia ihmiset oikeasti ovat.
Ei tietenkään oikeuta raiskausta eikä uhria syyllistetä, mutta miksi ihmeessä ei saisi olla järkevä? En minä uskaltaisi mennä vieraiden miesten kanssa hotellihuoneeseen varsinkaan, kun niitä on enemmän kuin yksi. Minä naisena olen heikompi voimiltani ja tiedän mikä riski se on.
Tämä on totta. Minäkään en lähtisi. Se ei silti tarkoita, että se on oikein. En vaan tajua tätä hommaa, miksi me hyväksytään se, että tilanne on tämä? Miksi väkivaltaa tekeviä ihmisiä ei vaan viedä saunan taakse?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Rangaistus ei kerro hyvää ihmisen arvosta tässä maassa.
Oikeudenmukaista olisi kuolemanrangaistus ja armollista elinkautinen.
He pilasivat tämän naisen elämän.
Nautti kuitenkin vaan.
Tuskin pilasivat naisen elämää. Otti pilluunsa aussimoloa, ei siinä kenenkään elämä pilaannu.
Onneksi noiden ukkojen elämä ei myöskään pilaannu siitä, jos saavat suomalaismoloa anukseensa, ehkä rikkonaisen pullon jälkeen.
Vankiloissa on kohta 80% ulkomaalaisia, eli ei tule tapahtumaan.
Saavat siis muunväristä moloa anukseensa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kannattaa luottaa tuntemattomiin äijäporukoihin...
Joo joo, victim sheimausta, ja tekijöiden syyhän tämä on, mutta omilla tekemisilläänkin (tai tekemättä jättämisillä) pystyy vaikuttamaan asioihin.
Näin se , ikävä kyllä on. Jos jättää auton auki ja avaimet paikalleen ja se sitten varastetaan, niin syy on varkaan. Mutta kyllä siinä auton omistajaakin ihmetellään. Pitää ymmärtää että maailma on mikä on.
Rinnastat naisen autoon? Jopa on vertaus.
Älä jaksa. Maailmassa on aina tapahtunut kaikenlaista pahaa ja tulee tapahtumaan . Yksi erittäin hyvä tapa välttyä pahalta on varovaisuus. Auton ovi lukkoon ja avaimet taskuun, eikä mennä vieraiden ihmisten kanssa hotellihuoneeseen jne . Tämä ei ole syyllistämistä , eikä missään nimessä nämä kaksi rikosta ole saman arvoisia. Auton menetyksestä toipuu, mutta raiskauksesta aina ei Silti ajatellaan, että toisessa huolellisuus on hyvä , mutta toisessa se on jotenkin väärin. Nainen ei ole yleensä yhtä vahva kuin mies saati kaksi miestä. Pitää tajuta tämä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämä ei missään nimessä ollut naisen vika. Mutta. Jokaisen pitäisi opettaa lapsena, ettei teininä eikä aikuisena lähdetä vieraiden tai edes jollain tavalla tuttujen miesten kanssa hotellihuoneeseen yksin. Eikä minnekään muuallekaan. Naisten pitää omaksua tietynlaiset periaatteet, jotka suojelee näiltä tapauksilta. Pitää varautua eikä saa luottaa.
Tämähän pätee sitten aivan KAIKKIIN tilanteisiin miesten kanssa niin kauan, kun miehet eivät osaa kyrpäänsä hallita ja syyttävät siitäkin naisia.
Eli et voi yksin kotona ollessa päästää huoltomiestä asuntoosi, koska sekin on potentiaalinen raiskaaja.
Et voi jäädä toimistolle kaksin miespuolisen kollegan kanssa, tai tulet raiskatuksi ja sekin on omaa syytäsi
jne.
En ole samaa mieltä. Uskallan kyllä päästää huoltomiehen asuntoon, koska tämä ei ole humalassa( jos olisi , niin en päästäisi) ja tulee tekemään työtään , joten ajatus on siinä työssä. Onhan kyllä esim lääkäreitä, jotka ovat käyttäytyneet asiattomasti vastaanotolla, että ainahan se pieni riski on. En kuitenkaan menisi hotellihuoneeseen yksin vieraan miehen/ miesten kanssa koska tilanne on niin erilainen. Siinä riski on jo paljon suurempi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten tämä ketju voi edelleen olla täällä? Toinen toistaan törkeämpiä viestejä suollettu jo tuntikaupalla. Toimiiko tämän paikan ylläpito enää mitenkään?
Olet vaan kateellinen, kun itse et saa munaa rumuutesi takia keneltäkään.
Pidähän, poika, suuta vähän soukemmalla. Puhu saamisista vasta sitten kun sinulla on niistä kokemusta.
Älähän nyt liitoksistasi repeä.
Kyllähän sitä on saatu muutakin kuin äkkilähtöjä. Minulla on 11 lasta seitsemän eri naisen kanssa, ja ylpeänä voin todeta, että yhdestäkään en maksa elareita. Valtio on sitä varten.
Naiset kaikki ovat olleet isotissisiä ja kauniita. Joukossa ei ole yhtään niin rumaa ja
Pelle tosijaaan. Isot tissit on aina rumat! Joku aloittelija selkeästi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kannattaa luottaa tuntemattomiin äijäporukoihin...
Joo joo, victim sheimausta, ja tekijöiden syyhän tämä on, mutta omilla tekemisilläänkin (tai tekemättä jättämisillä) pystyy vaikuttamaan asioihin.
Näin se , ikävä kyllä on. Jos jättää auton auki ja avaimet paikalleen ja se sitten varastetaan, niin syy on varkaan. Mutta kyllä siinä auton omistajaakin ihmetellään. Pitää ymmärtää että maailma on mikä on.
Rinnastat naisen autoon? Jopa on vertaus.
Älä jaksa. Maailmassa on aina tapahtunut kaikenlaista pahaa ja tulee tapahtumaan . Yksi erittäin hyvä tapa välttyä pahalta on varovaisuus. Auton ovi lukkoon ja avaimet taskuun, eikä mennä vieraiden ihmisten kanssa hotellihuoneeseen jne . Täm
Naisia saa aina uusia,mutta hyvää autoa on vaikeampi löytää.
Kyllä se nyt vaan on niin, että mies pitää autoansa hyvässä kunnossa ja nainen ei välttämättä huolehdi itsestään kovin hyvin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kun tätä ketjua lukee niin huomaa miten outoja suomalaisten naisten käytös on.
Toisissa ketjuissa haukutaan suomalaisia miehiä ja vaatimalla vaaditaan heitä maksamaan naisen elämässä kaikki mahdollinen,tekemään sitä ja tekemään tätä. Alistumaan ja nöyrtymään kaikkeen mitä nämä naiset ikinä haluavatkaan.kilpaa kehuvat miten eräässä uskonnossa mies kustantaa kaiken,ostelee lahjoja, Nainen vain on ja elää ylellisyyden keskellä.. ja nämä samat naiset tietävät,että kolikon toinen puoli on tämä,juuri tämän ketjun aiheen kaltainen asema,minkä he naiselle antavat.
Henkilökohtaisesti minua ei kiinnostele yhtään ne naiset joille käy juuri noin kuin tässä on käynyt,sillä he ovat itse tuon kaltaisia miehiä halunneet ja heidän matkaansa lähteneet.
Silti jaksan uskoa , että hyviä ja kunnollisia suominaisia on vielä olemassa ja kunnioitan heitä yli kaiken.
N
Suomalaisessa naisessa ei olekkaan mitään kunnioitettavaa, siksi minullakin on virolainen nainen.
Virolaiset naiset huolehtivat niin ulkonäöstään kuin kodistakin hyvin ja ansaitsevat arvostusta aivan eritavalla kuin suomi naiset.
Vierailija wrote:
Herää kysymys, millä asialla aussit ovat olleet Suomessa. Ei kovin edullista lennellä sieltä Suomeen - ja miksi juuri Suomeen?
Suomi alkaa olla kuuluisa olemattomista tuomioista. Vankilatkaan ei ole maailman kurjimpia.
Jos joku voisi laittaa uutisen Australian lehtiin? En tiedä Australiasta mitään. Sopivin rangaistus olisi häpeäpaalu eli tiedoksi sikäläisille.
Millaisia nämä tyypit on? Olen tainnut stadissa kuulla Australian enkkua skeittariporukassa. 40+nuoria. Kiinnitti huomiota se piittaamattomuus.
En tietenkään tiedä oliko samat.
Vierailija wrote:
Koittakaa nyt jo naiset päättää!
Ensin te puolustelette tällaisia ihmisiä ja haluatte näitä suomeen älyttömiä määriä ja nyt valitatte sitä,että tuollainen määrä vastaavia tapahtumia vain lisääntyy.
Miksi sinulla ei faksi kuitenkaan käy? Oletko ruma ja ruma luonteesi näkyy ulospäin? Harmittaa varmaan, mutta hanki apua katkeruutesi. Se on sairaus.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pumpulissa kasvaneet, nuoret ja hyväntahtoiset naiset ei oikeasti varmaan osaa tulkita tällaisten tilanteiden vaaroja. Ihmisillä on taipumuksena ajatella, että muilla on samoja motiiveja kuin heillä (vaikka viaton hauskanpito, juopottelu, tanssiminen), jolloin ei tule mieleenkään, millaisia vaaroja voi olla edessä. Etenkin jos kyseiset miehet ovat vaikuttaneet mukavilta ja sitä mukaa "turvallisilta". Vanhempien pitää opettaa tyttölapsilleen mitä hirviöitä miehet saattavat olla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On totta ettei kannata lähteä vieraan miehen/miesten matkaan,on sitten kotoisin mistä tahansa. Mutta ymmärrän myös naista: Pieni humala,kivat miehet jotka ovat siihen asti olleet asiallisia,käydään vaan nopeasti hotellissa. Hän on luultavasti tuntenut olevansa turvassa.
Niin, miksipä et ymmärtäisi. Ei nimittäin ole normaalia että henkilö, johon olet vastikään tutustunut pahoinpitelee sinut.
Väkivallalle on ominaista juuri yllätyksellisyys. Seksuaalirikoksissa on tavallista, että tekijä esittää ensin normaalia, kunnes iskee.
Sitä ei vaan tajua, on voitu viettää oikein mukavaa iltaa, miehet on olleet mukavia eikä mitään edes flirttiä vihjeeksi. Tai parisuhteessa on voitu tuntea vuosia, mutta kun se yllättäen tapahtuu, ei voi käsittää.
Siinä ei ole kyse seksistä, vaan väkivallasta, tarpeesta käyttää valtaa väkisin, alistaa ja nöyryyttää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen lähti komeiden miesten kanssa hotelliin. Varmaan antoi suostumuksen koska miehet oli komeita.
Oikeudessa asia nähtiin eri tavalla. Sinulla on vain mielipide siinä missä heillä on todisteet.
Olisi hauska nähdä, miten nämä mahdollisesti perheelliset ukot selittävät tapahtumat työpaikoilleen ja kotiväelle. Eivät taida päästä jouluksi kotiin.
Niin, en osaa sanoa, lusivatko Suomessa vai Australiassa. Happy Christmas!
Tuomiohan ei ole vielä lainvoimainen, siitä voi valittaa Hovioikeuteen. Uskon että odottavat Hovioikeuden käsittelyä vapaalla jalalla. Luultavasti ovat jo palanneet Australiaan.
Siis mukavaa Joulun odotusta heillä ja per
Aussivaimo ei siitä perusta jos jotain suomihuoraa on pantu. Ajattelee, että hyvä kun ukko sai pussit tyhjäksi.
Suurin osa raiskauksista tapahtuu kumppanin tai hyvän ystävän toimesta.
"Uhri kertoi että häntä oli myös läpsitty takapuolelle ja nimitelty h*oraksi ja lu*tkaksi."
Tätä useimmat naiset toivovat sekin aikana.
Siis joutuuko nää sällit istumaan tuomion Suomessa vai pääseekö nää takaisin Ausseihin?
Mitä jos nainen mainitsi pojille että hänen fetissinsä on että otetaan pakolla?
Aussien sikailua julkisilla paikoilla nähneenä mm. Kaakkois-Aasiassa voin sanoa, että on ollut järkyttävää katseltavaa. Esim. mäkkärivisiitin jälkeen viskotaan pakkaukset ympäri katuja ja nauraa räkätetään kovaa päälle. Kait nää sankarit sitten kotimaassaan käyttäytyy paremmin.