Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS : Australialaismiehet ottivat naisen väkisin Helsingissä

Kommentit (346)

Vierailija
21/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehet pitäisi kaikki lopettaa niskalaukauksella ihan vain varmuuden vuoksi, ei niistä ihmisiä saa perkele millään. Elukka on elukka.

Vierailija
22/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tästähän on ollut globaalisti juttua, että suomalaisilta naisilta saa helposti seksiä, mikä on toki totta. Varsinkin, jos on englanninkielinen mies. Nyt niitämme sitä satoa.

Suomalaiset naiset on maailmankuuluja kevytkenkäisyydestä. Hävettää matkustaa suomalaisena miehenä.

Mua hävettää suomalaisena tällaiset idioottimaiset kommentit kun nainen raiskattu. Olet kuvottava. Muuta helvettiin täältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt jo naiset päättää!

Ensin te puolustelette tällaisia ihmisiä ja haluatte näitä suomeen älyttömiä määriä ja nyt valitatte sitä,että tuollainen määrä vastaavia tapahtumia vain lisääntyy.

Vierailija
24/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa on monta ihmistä jotka voisi puolestani heittää raiskattavaksi. 

Vierailija
25/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tästähän on ollut globaalisti juttua, että suomalaisilta naisilta saa helposti seksiä, mikä on toki totta. Varsinkin, jos on englanninkielinen mies. Nyt niitämme sitä satoa.

Suomalaiset naiset on maailmankuuluja kevytkenkäisyydestä. Hävettää matkustaa suomalaisena miehenä.

Tuleeko paljon kuittailua? Punasteletko, selitteletkö ja änkytätkö? XD

Olen eri. Kuittailua on tullut aika paljonkin, mutta se on kylläkin sellaista bro-henkistä bondausta enemmän. Fiilistellään, että olen oikea onnenpekka, kun saan helposti kotimaassa. Ja samoin muistan vaihtariporukkoissa, että suomalaiset vaihtarinaiset huomioitiin kyllä odottaen, että bileissä pääsee pukille helposti.

Jokaisen omaan harkintaan jää, onko tämä maine hyvä vai huono. Kert

Suomalaisten naisten kohdalla se kertoo huonosta itsetunnosta. Ulkkarin ei tarvitse kuin hieman lirkutella niin sakset aukeaa.

Vierailija
26/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään väärää tapahtuneen.

Sitä saa,mitä tilaa. 

-PS-

Vierailija
27/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että jokainen tässä keskustelussa naista syyllistävä raiskataan ja tarkoitan tätä todella. 

Vierailija
28/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En näe tuossa mitään väärää tapahtuneen.

Sitä saa,mitä tilaa. 

-PS-

Hienoa,että perussuomalaiset pitävät kiinni lupauksestaan olla puuttumatta mihinkään rasistiseen toimintaan. 

Vierailija
29/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat ovat näköjään muuttuneet. Itse sinkkuna kävin Helsingin yöelämässä usein 2003-2004, olin tuolloin 33-vuotias ja hyvässä kuosissa. Lähdin jatkoille niin ulkomaisen kuin suomalaisenkin miehen kanssa, kukaan heistä ei pakottanut minua seksiin, emmekä kyllä seksiä harrastaneetkaan. Ajat ovat todella muuttuneet tai sitten minä tapasin vain hyviä miehiä joiden kanssa lähdin jatkoille. Muutama mies olisi ehkä halunnut mennä suutelua pidemmälle, mutta kunnioittivat päätöstäni olla harrastamatta seksiä. Olen suorasanainen ja selkeä, vahva mielipiteissäni. Ehkä miehet ihastuivat tähän itsevarmaan puoleeni ja ajattelivat että ansaitsen kunnioitusta.

Vierailija
30/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ehkä miehet ihastuivat tähän itsevarmaan puoleeni ja ajattelivat että ansaitsen kunnioitusta."

Oksensin vähän. 

Vierailija
31/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehenä lähtisi tuntemattomien miesten mukaan joten kyllä nainen voi ainakin miettiä että olikohan sitä vähän liian sinisilmäinen. Mitä naisen päässä liikkui? Luuleko naiset automaattisesti että ulkomaalaiset ovat herrasmiehiä? Millaisessa pumpulissa ihmiset kasvavat? Enkä lähtisi edes tuntemattomien naisten mukaan, tiedä koskaan millaisia ihmiset oikeasti ovat.

Vierailija
32/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ajat ovat näköjään muuttuneet. Itse sinkkuna kävin Helsingin yöelämässä usein 2003-2004, olin tuolloin 33-vuotias ja hyvässä kuosissa. Lähdin jatkoille niin ulkomaisen kuin suomalaisenkin miehen kanssa, kukaan heistä ei pakottanut minua seksiin, emmekä kyllä seksiä harrastaneetkaan. Ajat ovat todella muuttuneet tai sitten minä tapasin vain hyviä miehiä joiden kanssa lähdin jatkoille. Muutama mies olisi ehkä halunnut mennä suutelua pidemmälle, mutta kunnioittivat päätöstäni olla harrastamatta seksiä. Olen suorasanainen ja selkeä, vahva mielipiteissäni. Ehkä miehet ihastuivat tähän itsevarmaan puoleeni ja ajattelivat että ansaitsen kunnioitusta.

Miksi ette harrastaneet seksiä?

Vierailija
33/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ajat ovat todellakin muuttuneet. Seksuaalirikostilastot kertovat karusti sen.

Vierailija
34/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nielikö nainen?

Ei,mutta kurlasi ennen kuin sylki pois.

Vierailija
35/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni itsesuojeluvaisto tuskin olisi ollut haitaksi. Missään tapauksessa ei pitäisi tuntemattomien kanssa lähteä saman tien yksityistiloihin. 

Vierailija
36/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset on järkyttävän tyhmiä. Niille pitää enemmän sanoa, että vieraiden miesten tai naisten mukaan ei lähdetä. Eikä juoda itseä sellaiseen kuntoon, että harkinta pettää. Tätä pitää oikeasti julistaa enemmän.

Olen itsekin nuorena ollut yhtä tyhmä.

Vierailija
37/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kun 99% pilaa sen  1% hyvän maineen.

Nyt sitten yleistetään ,että kaikki heistä olisi tuollaisia!

Vierailija
38/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinosta. Omassa elämässäni on tarpeeksi haavoja, kun edellinen hallitus teki tuhoja, minkä kerkesi.

Vierailija
39/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi ette harrastaneet seksiä?

Miksi olisi pitänyt harrastaa seksiä. Voihan sitä jatkoille lähteä ihan muut

Voihan jatkoille lähteä ilman mitään seksiä ja ei kaikkien kanssa tarvitse harrastaa seksiä. Mutta jos ei kenenkään kanssa harrasta niin jotain erikoistahan sellaisessakin on. Seksi on kuitenkin perustarve ja luonnollinen asia. 

Lisäksi nykypäivänä ryhmäseksikin on ihan normaalia eikä siinä ole mitään väärää jos kaikki on vapaaehtoisesti mukana.

Vierailija
40/346 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niin on ollut, eli noiden raiskaajien motiivi on ollut ihan muu kuin seksi, koska sitä he olisivat helposti Suomesta saaneet.

Heillä on ollut mielikuva, että suomalainen nainen on aina valmis, mikä tarkoittaa miehille, että häntä ei tarvitse arvostaa.

Se tarkoittaa tyhmille miehille sitä että ei tarvitse arvostaa. Ikävä että tyhmiä miehiä on niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän