Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halojaa, onko s-mobiilin käyttäjiä

Vierailija
26.10.2023 |

siis s-pankin mobiili.

Onko ollut ongelmia tunnistautumisessa s-mobiilin kautta? Mulla ei oikein toimi, nimittäin, enkä tiedä mitä pitäs tehdä...

Muuta kuin ottaa s-pankkiin yhteyttä...

Tunnistautumisessa homma ei mene loppuun asti, tarkitusvaihe jää päälle, ja sitten lopulta näkyviin jää valkoinen tyhjä sivu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ei avautunut, tänään en ole kokeillut.

Vierailija
2/7 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. No, hoksasin sitten kuitenkin käydä puhelimen asetuksista sovelluksissa ja pakotin ton pankkimobiilin lopetuksen, niin sain sen sivun suljettua.

Mutta eipä nyt uskalla ollenkaan sillä ruveta mitään tunnistautumisia tekemään tai maksamaankaan mitään summia esim. bussilippuja. Että semmosta. 

Saas nähdä mitä s-pankki vastaa viesteihin.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjätunnuksella toimii, mutta qr-koodilla ei. Ollut ainakin tämän viikon rikki, eli voi olla ainakin jouluun asti. S-pankissa tunnetusti kestää vikojen korjaus...

Vierailija
4/7 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia, hyvin toimii.

Vierailija
5/7 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonella on toiminut normaalisti. 

Vierailija
6/7 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitä apsi, käynnistä laite uudestaan ja jos ei auta, niin poista apsi ja lataa uudelleen jne.

Kyllä ne välillä temppuilevat useatkin apsit...

Vierailija
7/7 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin pari kertaa. Olen poistanut sovelluksen ja asentanut sen uudelleen. Siinä välissä olen vielä katkaissut puhelimesta virrat varmuuden vuoksi. Kannattaa kyllä miettiä salasanat ja muut valmiiksi etukäteen, jottei äkkipaniikki iske.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi