Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pidät työssäsi?

Vierailija
26.10.2023 |

Mikä on se asia, minkä takia pidät työstäsi? Kiinnostavat työtehtävät, työkaverit, itsenäisyys, vaikuttaminen…? Eli mitä ilman et enää kenties viihtyisi työssäsi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistyö työkavereiden kanssa toimii, meillä on pieni tiimi, jossa kaikilla on tilaa mielipiteille, keskusteluyhteys on toimiva ja kaikilla on selvä kuva tavoitteista. 

Työ on itsenäistä ja monipuolista toimistotyötä. Asiakkaat ovat lähinnä sisäisiä. 

Etätyömahdollisuus. Periaatteessa kerran viikossa pitäisi käydä toimistolla, mutta olen saanut neuvoteltua senkin toistaiseksi harvemmaksi. 

Miinusta on palkka, se saisi olla isompi. Toisaalta henkilöstöedut ovat rahanarvoisia. 

Vierailija
22/24 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etukäteen määrättyä työaikaa, ainoastaan viikkotyöaika (viikon kokonaistyöaika) on määritelty. 

Työ päällikkötasolla on hyvin itseohjautuvaa, päätän itse milloin teen etänä (lupa 2 pv viikossa). Kukaan ei kysy missä teen etätyötä, vaikka olisin toisella puolella Suomea mökkilaiturilla. 

Työn määrään ja vastuuseen ihan ok palkka.

Avokontorilla on eräs mies joka miellyttää minua kaikin puolin. On aina ilo mennä sinne.

(muuten en oikein sitten pidäkään työstäni, valitettavasti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen sisällä toppatakki päällä ja pipo päällä, kun plutaan kemikaaleilla. Istun avonaisen ison ikkunan vieressä. Se, miltä näytän on yhdentekevää. Kukaan ei arvostele, hauku tai pilkkaa. Voin vaikka kuolla työni ääreen, se olisi yhdentekevää. 

Vierailija
24/24 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehittämistöissä, ja parasta työssäni ovat luovat hetket työkavereiden kanssa.