Kaihileikkaukseen pitäisi päästä
Onko kukaan ollut lähiaikoina kaihileikkauksessa Hus:issa? Sain kaihidiagnoosin, oon vasta 48-v:(, lääkäri sanoi että työikäinen pääsisi nopeasti leikkaukseen, mutt nyt oli uutisissa että on kauheat jonot leikkauksiin?
onko siis kellään tietoa työikäisen kaihileikkauksesta? Kauanko pitää odottaa?
Töissä taas Yt:T että ei vois kauaa jonotella…:(:(
Kommentit (6)
Varmaan sieltä HUSista kysymällä saisi tietää jonotustilanteen.
Joo, jos jaksais soittaa, mutta koska en jaksa kyselen täällä. Jos olis kohtalotovereita linjoilla.
Tekikö lääkäri lähetteen kaihileikkaukseen (eli oliko kaihia riittävästi)? Jos teki, niin saatat muutaman kuukauden sisään saada kotiin palvelusetelin, jolla voit ostaa valitsemaltasi yksityiseltä silmäsairaalalta leikkauksen. Maksaa noin 150 euroa per silmä.
HUSin omalla silmäklinikalla ei resurssit ole enää riittäneet kaihileikkauksiin moneen vuoteen.
Vierailija wrote:
Tekikö lääkäri lähetteen kaihileikkaukseen (eli oliko kaihia riittävästi)? Jos teki, niin saatat muutaman kuukauden sisään saada kotiin palvelusetelin, jolla voit ostaa valitsemaltasi yksityiseltä silmäsairaalalta leikkauksen. Maksaa noin 150 euroa per silmä.
HUSin omalla silmäklinikalla ei resurssit ole enää riittäneet kaihileikkauksiin moneen vuoteen.
Äläs höpsi, olin tänä kesänä kaihileikkauksessa, mitään palveluseteliä ei tarjottu. Puoli vuotta jonotin, olen työikäinen.
Mä olen menossa 1.11. Kävitkö ensin Pasilan Glaukooma silmäklinikalla ? Sinne sain lähetteen terkkarista olen 72-vuotias.
Up