Oletko ostanut jotain RoosaNauha-juttuja?
Tänä vuonna kerätään lasten syöpiin. Oletko ostanut jotain, nauhan tai tuotteen josta menee keräykseen?
Itse ostin koiralle Eukanuba-koiranruokaa, menee normiruuan lisukkeena kun nirso kaipaa vaihtelua ja keräykseen menee 2 euroa.
Aiempina vuosina tullut myös ostettua jotain, mutta aina hyödyllistä, esim puutarhavälineitä.
Kommentit (16)
Voin lahjoittaa keräyksiin rahaa, mutta noiden nauhojen ripustelu itseensä on pelkkää hyvesignalointia. Katsokaa, miten hyvä ihminen olen, kun tuen sairaita.
Sen perinteisen nauhan takkiin kiinnitettäväksi ja pari Gastromaxin Roosa nauha -kauhaa.
Miesten syövät eivät saa taaskaan huomiota, vaikka ovat yleisin suomalaisten kuolinsyy
Jotain kukkia. Krysanteemeja ehkä.
Vierailija wrote:
Miesten syövät eivät saa taaskaan huomiota, vaikka ovat yleisin suomalaisten kuolinsyy
Höpö höpö, eivät ole
Se ei vissiin ole enää pelkkä rintasyöpäkeräys vaan teema vaihtuu. En minäkään sitä nauhaa tai ranneketta osta koskaan mutta tarpeellista tavaraa tai ruokaa.
Autossa on roosanauha-lumiharja, vuoden tai parin takaa. Ehkä haen minäkin säkin sitä koiranruokaa, keräys toimii näköjään vain kivijalkamyymälöissä.
Vierailija wrote:
Ne sakset joissa tissin kuvia.
Nämä oli hienot, pitää etsiä itsellekin, hyviä saksia tarvii aina.
Vierailija wrote:
Voin lahjoittaa keräyksiin rahaa, mutta noiden nauhojen ripustelu itseensä on pelkkää hyvesignalointia. Katsokaa, miten hyvä ihminen olen, kun tuen sairaita.
Voi olla joskus hyvä miettiä, että mistä tällainen ajatus kumpuaa.
Nauhan ostin ja näköjään tuosta Pirkan AB-jugurtistakin (jota syön säännöllisesti) menee vähän keräykseen.
En. Välttelen roosa nauha tuotteita. Huijausta koko roosa nauha. Syöpään on jo lääke, ja se on terveelliset elämäntavat!
Eikö se enää olekaan rintasyöpäjuttu? En ole ostanut. Ei niin ole varaa kaikkeen.