”Tervetuloa firman pikkujouluihin! Pukeuduthan jouluruoaksi tai joululauluksi!”
En. Pukeudu. Enkä varmaan sitten osallistu ollenkaan, jos tällaiseen lapsellisen pelleilyyn pitää lähteä mukaan.
Kommentit (82)
Mullekin tuli aluksi mieleen joku tonttuporopipari. Onneksi täällä on luovempia ihmisiä 👍
Varpunen jouluaamuna. Mä olen harmaavarpunen ihan luonnostaan.
Ai että, kiva teema. Tuostahan saa kehitettyä ihan mitä vaan päälleen :)
Vierailija wrote:
Joulukuusi
https://www.partyking.fi/joulukuusimekko-naamiaisasu-18631.html?gad=1&g…
Juuri tämänkaltaisissa asuissa en halua kulkea ihmisten ilmoilla.
ap
Noi on miehille vähän hankalampia, kun pukeutumiset ei niin kiinnosta ja puvut on kaikki tummia (pl harmaa kesäpuku). Irroittele siinä sitten. Helposti tulee pilaamaan partyn tylsällä asuvalinnalla tai "voi kun olis ollut kiva mutta mulla on toiset juhlat mihin oon luvannut mennä => kotiin juomaan kalkkua telkkarin edessä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joulukuusi
https://www.partyking.fi/joulukuusimekko-naamiaisasu-18631.html?gad=1&g…
Juuri tämänkaltaisissa asuissa en halua kulkea ihmisten ilmoilla.
ap
No ei kai tuossa ilman takkia tarkenisi kulkeakaan 😀
Vierailija wrote:
Noi on miehille vähän hankalampia, kun pukeutumiset ei niin kiinnosta ja puvut on kaikki tummia (pl harmaa kesäpuku). Irroittele siinä sitten. Helposti tulee pilaamaan partyn tylsällä asuvalinnalla tai "voi kun olis ollut kiva mutta mulla on toiset juhlat mihin oon luvannut mennä => kotiin juomaan kalkkua telkkarin edessä.
No sitten sitä on "en etsi valtaa, loistoa, en kaipaa kultaakaan" ja menee arkisesti pukeutuneena paikalle.
Vierailija wrote:
Varmaan joltain saat sellaisen nenäpäivä-nenän: petteri
Vierailija wrote:
Eihän tuossa mitään pukupakkoa mainittu 🙄
Jos on vatsakas niin lumiukko vois olla hyvä valinta
Huhuh. Onneksi nykyisessä työpaikassani ei järjestetä minkäänlaisia pikkujouluja.
Vierailija wrote:
Kulkuset, kulkuset
Tuo on miehille näppärä 😂
Ja naisilla on tietysti pipari. Jonkinsortin joulu"ruoka" sekin on.
Mä olisin ihan vaan Jumala. Sopii moneen lauluun.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kulkuset, kulkuset
Tuo on miehille näppärä 😂
Ja naisilla on tietysti pipari. Jonkinsortin joulu"ruoka" sekin on.
Tai, hmm. Silli?
Pukeutuu punaisiin, ja ripustaa joulukortin rintakoruksi.
Pukeutuu vihreisiin, ja käärii joulunauhaa kaulakoruksi.
Pukeutuu kuten huvittaa, mutta käärii lahjanarun vyötärölleen rusetin kera.
Ja noista keksii aina jonkin joululaulun, mihin asu muka liittyy.
Jos oot ap sellainen tanhupallon mallinen niin pukeudu vihreään: herne
Sitten voitte kiistellä että pitääkö olla pakasteherne vai tölkkiherne
🤭