Mistä johtuu?
Mikä voi olla syynä jos on sellasia hetkiä, kun ei vaan keksi mitään puhuttavaa? Haluis puhuu mut pää lyö vaan ihan tyhjää..
Kommentit (9)
Tää siis vaihtelee eri tyyppien kaa. Joidenkin kaa keksii helposti puhuttavaa mut joidenkin kanssa ei tule yhtään mitään mieleen vaikka kuinka haluisin
Vierailija wrote:
Tää siis vaihtelee eri tyyppien kaa. Joidenkin kaa keksii helposti puhuttavaa mut joidenkin kanssa ei tule yhtään mitään mieleen vaikka kuinka haluisin
Toivon, että minulle pystyy puhumaan mistä tahansa.
Se juttukumppani ei reagoi, ei peilaa takaisin mitään, ei jatka juttua, ei innostu, ei omaa mielipiteitä, ei osoita mielenkiintoa? Tai jopa on tuomitseva tai lyttäävä?
No mulla on useinkin tuota. Olen aina ollut hiljainen, siksi viihdynkin ihmisten kanssa, jotka ovat kovia puhumaan. Ei tarvitse itse keksiä puheenaiheita😁
Vierailija wrote:
Puhelimessa vai kasvotusten?
Vähän kummassakin. Oon miettiny voisko tää olla joku autismin oire. Ja muutenkin sosiaalisissa tilanteissa vähän vaikeuksia tai semmosta jännitystä, ettei esim. pysty olee alussa täysin oma ittensä
Henkinen uupumus.