Keski-ikäisen miehen erektio
Yli 50, alle 60v alkoholia käyttävä, tupakoiva mies, miten usein kykenet saamaan erektion?
Mies väittää, että alko ei ole syy siihen, että aina ei seiso. Käyttää alkoholia kuitenkin päivittäin. Verenpainettakin on. Keskivartalolihavuuttakin.
Suorituspaineitakin toki tulee kun on seksielämä vähän hankalaa. Naisena tunnen olevani epähaluttava, vaikka hän sanoo että ei ole niin. Olen omasta mielestänikin ihan nätti, hyvin säilynyt ja olen häntä jokusen vuoden nuorempi.
Haluaisin kokeilla sängyssä eri juttuja, ihan tavallista tosin, mutta hän ei kaipaa muutoksia. Sekin ehkä lisää hänen ahdinkoa, jos tuntee ettei riitä, mutta kyse on, vaan piristämisestä.Ollaan tästä kyllä puhuttu.
Mitä voisi tehdä? Minä en pysty miehen elintapoja muuttamaan. Yritän niistä puhua mutta hänen päätös se on. Olen ottanut monta kertaa asian puheeksi joka varmaan ahdistaa häntä, mutta ahdistaa tämä minuakin, kun mitään ei tapahdu jos vaan hiljaa odotan ja ymmärrän.
Onko normaalia, että seksiä on vaan kerran kuussa tai kahdessa? Sekin aika pikainen toimitus.
Kommentit (12)
Jos alkoholia käyttää päivittäin niin kyllä se vaikuttaa kykyyn, haluun, mielialaan ja virkeyteen ihan varmasti. Ensin se korkki kiinni ja lenkille. Jos se ei auta niin lääkäriin vaan rohkeasti.
Ja jos miestä ei kumppanin tarpeet kiinnosta, niin aina löytyy nuorempaa kyvykästä ja innokasta miesseuraa paikkaamaan tarvetta.
No tämä ei ihan täysin ap:n kysymykseen vastaa, mutta yksi datapiste lisää tutkimukseen. Kohta 54, polttanut olen lyhyen aikaa joskus 30 vuotta sitten, pullon kaljaa juon ehkä kerran kuussa, ruokavalio on terve, liikuntaa on ja ylipainoa ei. Erektion kanssa herään joka aamu, iltaa kohti viritys kyllä vähän hiipuu, mutta kyllä se siitä silti nousee silloin kun vaimo haluaa. Stressi ja väsymys vaikuttaa kyllä, joten jos on oikein paljon niskassa, niin silloin ei jaksa innostua sen vertaa että säälipanosta pystyisi suoriutumaan. Harvoin kuitenkin näin pahassa jamassa on.
Ap:lle voin sanoa, että voi olla aika turhaa odottaa ihmeitä muilta taikakeinoilta niin kauan kuin ukko ei noita elintapojaan halua korjata. Ikä näkyy kaikilla ennen pitkää, mutta kuinka paljon ja missä vaiheessa, on pitkälti omissa käsissä. Ap:n viehättävyydestä ongelma ei kuitenkaan ole, sen voin sanoa ihan tällä perusteellakin.
Mielenkiinnosta kysyn minkälaisia juttuja? Voiko olla että miehen mielestä on vaivaannuttavia? Kyllä itsellä ainakin joka viikko tekee mieli ja erektiokin on tullut vaikka joskus pelkää ettei yhdyntä onnistu.
En osaa vastata, mutta kiinnostaisi, millainen on 47.5 vuotiaan miehen erektio keskellä viikkoa loppusyksystä.
Minullakin oli erektio-ongelma mutta se korjaantui kun vaihdoin vaimon 20 vuotta nuorempaan.
Alkoholi ja röökaaminen paitsi epämieluisaa ja haisevaa myös uhka erektiolle.
Ukolle anaalitappi takamukseen niin jo paranee erektio. Selität vain ettei se tee sateenkaari-ihmiseksi vaan se vain tuntuu niin hyvältä. Voi kuulostaa vitsiltä mutta väittäisin että monessa tapauksessa toimii. Osta vaikka teräksen värinen eikä vaaleanpunainen niin hänen helpompi aivoissaan käsitellä tilannetta.
Lihavuus=diabetes eli verisuonten ahtautuminen.Tupakka ja alko pahentaa.
Peniksen verisuonet ovat mieskehon ohuimmat eli ne ahtautuvat ensimmäisenä. Todennäköisin syy on sepelvaltimotauti, miehen kannattaisi käydä lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Peniksen verisuonet ovat mieskehon ohuimmat eli ne ahtautuvat ensimmäisenä. Todennäköisin syy on sepelvaltimotauti, miehen kannattaisi käydä lääkärissä.
Kolesteroli ennen tuota tautia, kun veri ohenee (kasviksia syödessä) aukeavat suonet ja erektio paranee
Puhukaa avoimesti. Kerro omista toiveistasi ja kysy mieheltä kuinka usein olisi hyvä ja miten siihen päästäissiin? Kysy onko suhde ja seksi hänelle tärkeitä ja olisko hän valmis muuttamaan elintapojaan tai kokeilemaan lääkkeitä? Yhteinen ongelma johon tarvitaan yhteisiä ratkaisuja.
No mun mies on 62, ja myös käyttää alko jokapäivä. Ei kyllä polta eikä ole edes pientä pallomahaa, ja meillä on seksiä ihan jokainen päivä, useinnmonastikk, joskaan ei loppuun saakka, eli hän ei saa useita kertoja, vaan antaa minulle.
Testot mitattu kun kävi sydäntutkimuksissa keväällä, ja huippuolkkaa olivat, verenpainelääkitys kyllä. Syö sildenafiiliä palasen silloin tällöin.