Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko teillä HSL-busakortti? Minulla ei ole toiminut kuukausiin.

Vierailija
25.10.2023 |

Toimiiko teillä HSL-busakortti? Minulla ei ole toiminut kuukausiin.

Kirjoitin niille palautteen mutta en saa koko sivustoa toimimaan normaalisti vaan pyörii vaan kummasti ja samaa tekstiä uudestaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hlvetin busakortti?

Vierailija
2/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se sinne missä lippuja myydään. Voivat itse tarkistaa. Mulla ei toimi hsl sovellus. Yhtä vit tua kun yrittää maksaa lippua. Onneksi kortti toimii, muuten en pääsisi kulkemaan kun lippuja ei saa bussista enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä korttia pitää ladata. Ei bussilla ajelu ilmaista ole.

Vierailija
4/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku oikeasti olla näin avuton? Tuskin, pakko olla provo.

Vierailija
5/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fakin BUSA?

Vierailija
6/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toiminut kenelläkään, bussit ovat siksi ajelleet kuukausitolkulla täysin tyhjinä yötä päivää. Onpa hyvä että otit ongelman esille!

Vierailija
7/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt alkeellisesti esitetty, mutta arvatenkin ohjelmiston vanha versio, ja sen laitteen virran katkaisu saattaisi auttaa. 

Vierailija
8/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vie se sinne missä lippuja myydään. Voivat itse tarkistaa. Mulla ei toimi hsl sovellus. Yhtä vit tua kun yrittää maksaa lippua. Onneksi kortti toimii, muuten en pääsisi kulkemaan kun lippuja ei saa bussista enää.

Päivitä sovelluksesi, niin toimii taas. Tai sitten ota pois puhelimesta kokonaan ja lataa se uudelleen. Kyllä pitäisi toimia taas.

Vierailija
9/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onhan tuo nyt alkeellisesti esitetty, mutta arvatenkin ohjelmiston vanha versio, ja sen laitteen virran katkaisu saattaisi auttaa. 

Miten katkaiset matkakortista virrat?

Vierailija
10/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Päivitä sovelluksesi, niin toimii taas. Tai sitten ota pois puhelimesta kokonaan ja lataa se uudelleen. Kyllä pitäisi toimia taas.

Ei toimi, olen yrittänyt kaikkeni. Hsl-sovellus on ehkä huonoin sovellus mitä tiedän.

Vierailija
11/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miten katkaiset matkakortista virrat?

Sen vuoksi siinä on mainittu laite, eikä kortilla ole sivustoa jotta kaipa siinä jokin sovellus välissä mikä ei toimi enää. Jos on puhelimen niin pitää päivittää jostakin kohtaa siihen pääsee käsiksi, sovelluskaupasta tai hsln sivuilta mistä ladattu, mutta voi olla että pitää ottaa puhelimesta virrat pois jos mennyt solmuun. 

Vierailija
12/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei toimi, olen yrittänyt kaikkeni. Hsl-sovellus on ehkä huonoin sovellus mitä tiedän.

Ilmeisesti ap olet tässä, 

HSLn sivuilla Suosittelemme, että käytät HSL-sovellusta älypuhelimella, jossa on vähintään Android 8.0 tai iOS 12.0 (tai uudempi) käyttöjärjestelmä.

Tsekkaa ensin tämä.

Vierailija
13/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sulla on puhelimessasi joku vika. Kyllä minulla toimii ihan hyvin ja päivitykset toimii.

Vierailija
14/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vie se sinne missä lippuja myydään. Voivat itse tarkistaa. Mulla ei toimi hsl sovellus. Yhtä vit tua kun yrittää maksaa lippua. Onneksi kortti toimii, muuten en pääsisi kulkemaan kun lippuja ei saa bussista enää

Pahvisia kertalippuja saa ärrältä tai Alepasta. Kannattaa pitää varuiksi mukana, jos sovellus/kortti ei toimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän