Aion mennä Martti Ahtisaaren siunaustilaisuuteen
Yleisölle rajallinen pääsy, jos varaa etukäteen.
Kommentit (30)
Mä olen menossa! Vielä pitäisi sopiva tamponikoru kehitellä
Minäkin painelen, mutta menen kiokkaviraaksi ja ahmin voileipäpöydän antimia.
Vierailija wrote:
Mitä aiot ap laittaa päälle?
Mustaa. Sen tarkemmin en kerro ettei tv:ssä tunnisteta.
ap
Uu jännää! Tämä on vähän kuin kotimaiset Dianan tai Elisabethin hautajaiset.
Itse aion kunnioittaa muistoa ihan tukevasti kotisohvalta.
Paikalle ei kaivata uteliaita ja kyttääviä av-mammoja mustissa trikootunikoissaan. Varmasti paikalle päässyt av-mamma sitten raportoi livenä tilaisuudesta palstalle ja arvostelee kaikkea.
Onko siellä avonainen arkku
Pääministerillä on tunnetusti monttu auki.
Vierailija wrote:
Paikalle ei kaivata uteliaita ja kyttääviä av-mammoja mustissa trikootunikoissaan. Varmasti paikalle päässyt av-mamma sitten raportoi livenä tilaisuudesta palstalle ja arvostelee kaikkea.
En aio raportoida tilaisuuden aikana tietenkään mitään, en ole tahditon törppö. Enkä pistä trikootunikaa päälle, vaan kauniin mustan mekon ja suruhunnun.
ap
En mene. Ehken edes katso tv:sta. En pitänyt ahtisaaresta pressana. Ei saanut mitään aikaan siinä hommassa.
Koivisto oli super. Itkin kuin niagara kun häntä eri ohjelmissa muisteltiin ja hänen hautajaiset tuli tv:sta. Oli tunteikasta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En aio raportoida tilaisuuden aikana tietenkään mitään, en ole tahditon törppö. Enkä pistä trikootunikaa päälle, vaan kauniin mustan mekon ja suruhunnun.
ap
Jep, sitten varsinkaan sinua ei kukaan tunnista, kun olet ainoa suruhuntuinen paikalla. Viimeksi olen nähnyt suruhunnun naisella 1970-luvun puolivälissä.
Omaisena kyllä tuntuisi tosi karulta että läheisen hautajaiset televisioitaisiin.
Vierailija wrote:
Omaisena kyllä tuntuisi tosi karulta että läheisen hautajaiset televisioitaisiin.
Se on osa sitä kulttuuriperintöä jonka Suomelle jättää että rakasta maan isää voidaan surra yhdessä!
Minäkin menen, jos vain pääsen. Mustat vaatteet. Montako sinne mahtuu joukkoon yleisöstä? Ulos ilmeisesti voi mennä useampi katsomaan saattokulkuetta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Se on osa sitä kulttuuriperintöä jonka Suomelle jättää että rakasta maan isää voidaan surra yhdessä!
Omaiselle se on kuitenkin ensisijaisesti omainen ja se televisiointi muuttaa omaisten tilannetta aikalailla.
Olen ollut kerran lapsena hautajaisissa mitkä televisioitiin ja oli outoa.
Onko ketään muita menossa?
ap