Ensihoidon ja/tai sairaalahoidon pelko
Hei,
Onko kohtalotovereita jotka pelkäävät tai kuten minä kammoavat hoidetuksi tulemista? Itse pelkään sitä niin paljon, että en ole käynyt lääkärissä kohta 20 vuoteen. Oli vaiva mikä tahansa. Nyt asia alkaa olemaan kriittinen koska vaivat ovat lisääntyneet ja ovat todella ikäviä. En halua kuitenkaan vaivata ketään ja varsinkaan ambulanssia tms. Apua en todellakaan halua itselleni.
Tänään kaupassa alkoi rintaa puristamaan ja huimata. Paniikkikohtaus, sydänkohtaus joku muu mutta pelästyin tilannetta niin paljon, että jätin kauppareissun kesken ja palasin autolleni. Kun olo hieman helpotti ajoin kotiin ja odottelen, että olo paranee taas. Pientä hengenahdistusta on ja liikkuminen tuottaa tuskaa mutta muuten hyvä. Pelästyin todella paljon, että pyörryn ja herään jostain ambulanssista tai sairaalasta. Rehellisesti sanoen kuolen vaikka kotiin mielummin kuin soitan apua tai että kukaan muu soittaa apua.
Onko muita joilla sama tilanne? Itse olen jo 39v vanha yksinään asusteleva mies.
No laita iso lappu rinnuksille, ettei sit soiteta apua jos pyörryt. Jatketaan shoppailua.