Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä koulutus/työ minulle? Ei huuhaahumanismia eikä liian raskasta

Vierailija
24.10.2023 |

Jakakaa viisauttanne!

Tulen hyvin toimeen kaikenikäisten ihmisten kanssa. 

Joku palveluammatti, mutta mikä?

Olen aina ollut kiinnostunut ihmisistä, ympäristöasioista, psykologiasta, terveydestä.

Olen myös aika hyvä käsilläni, luova. Olen hyvä puhumaan ja kirjoittamaan, kielitaito ihan ok.

Pärjään, mutta en tykkää, matemaattisissa aineissa. Lukion päättötodistus keskiarvoa parempi, mutta olen aika laiska enkä jaksa opiskella mitään liian haastavaa. 

En halua istua koko päivää tietokoneella näkemättä muita ihmisiä. 

En halua liian fyysisesti tai henkisesti raskasta työtä. En toimi hyvin hirveän paineen alla (esim palomies, poliisi, lääkäri)

Ei varsinaista hoitotyötä - ei ainakaan sairaanhoitajaa ym, koska verifobia.

Tavoitteena päästä opiskelemaan jotain ensikevään yhteisvalinnoissa. Haluan opiskella jotain, jonka papereilla voi myös pärjätä työelämässä: en siis kieltäydy kaikesta humanismista, mutta vain niistä, joilla työllisyys todella huono. En ole kovin kunnianhimoinen. 

Eli lyhennetysti, mikä melko helppo koulutus/työ hieman laiskalle ihmiselle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi? Se tosin ymmärtääkseni voi olla välillä erittäin henkisesti raskasta...

Vierailija
2/4 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vaan siellä peräkammarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sosionomi? Se tosin ymmärtääkseni voi olla välillä erittäin henkisesti raskasta...

Moni tekee kyllä perushoitotyötä eli fyysisesti raskasta myös.

Vierailija
4/4 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene selittä työvoimatoimisto samaa, mitä aloituksesi tänne kirjoitit.Jospa pääsisit työ-kokeilluun ja piristyisit?