Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi ne jotka ottaneet selvää vauvan sukupuolen!Onko pitänyt paikkansa???

02.09.2008 |

Kävimme eilen rakenneultrassa ja kätilö veikkasi enemmän tyttöä kun poikaa! Voinko mahdollisesti jo alkaa hankkimaan kaikkea vaaleanpunaista????

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin kysyimme rakenneultrassa sukupuolta ja samoin meille veikkasi enemmän tyttöä kuin poikaa. Ja tyttöhän meille syntyikin! :-) Lisäksi mulla oli todella vahva tunne tytöstä läpi raskauden, samoin oli esikoistytön kohdalla.

Kyllä mä ainakin surutta hankin kaikkea vaaleanpunaista etukäteen. Ostin kyllä yhden vaaleansinisen bodynkin, mutta tuumasin kyllä että tuskinpa me tätä tarvitaan.

myLove ja pirpana 2,5kk

Vierailija
2/12 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kätilö oli melko varma, että poika on tulossa ja poika tulikin :) Yritin kovasti hankkia neutraaleja värejä, mutta tuli kuitenkin osteltua sinistäkin ja hyvä niin.

Sukulaisihmiselle kuitenkin kävi niin, että tulossa oli takuuvarma poika, mutta syntyikin tyttö. Meni vaatteet uusiksi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 raskaudessa kysytty,aina veikattu poikaa ja poikia tullut. :p

Vierailija
4/12 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli poika ja tyttö oli tyttö.

Vierailija
5/12 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini kertoi mulle kanssa äsken että heille oli veikattu tyttöä ja tyttö tuli.

Eli voisin siis jonkun vaaleanpunaisen vaatteen ostaa jo valmiiksi :)

Vierailija
6/12 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin povattiin rakenneultrassa varmaa poikaa ja poikahan se oli:) Niitä jo sit kolme B-)

Vierailija
7/12 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutaman vaaleanpunaista juttua ja muutaman neutraalia, esikoispojan sinisia vaatteita saastin muutaman ihan varmuuden vuoksi. Itsella oli kuitenkin tosi vahva tytto-tunne ja tytto sielta tulikin.

Vierailija
8/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä kuvassa näkyi aika selvästi pojan vehkeet ja jätkä saatiinkin :) Pidettiin kuitenkin muistissa, että eihän se satavarmaa ole ennen kuin omin silmin nähdään.. Ostin lähinnä vaaleita, vihreitä, ruskeita ja keltaisia vaatteita ennakkoon, koska en halua pukea vauvaa pelkästään sinisiin/vaaleanpunaisiin.

Vierailija
9/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille povattiin kanssa tyttöä - yli 90%:n varmuudella - mutta poika tuli :) Myös kaikki tutut veikkasivat tyttöä viimeiseen asti, siis ihan vatsan muodosta ... Sain jopa jokusia tyttömäisiä lahjojakin vauvalle ennen pojan syntymää ;) Itse olin povauksesta huolimatta varma että sieltä on tulossa poika, mutta ostin silti huvikseni odotusaikanani tarjouksesta vaaleanpunaisen peiton. :D Nyt sen alla nukkuu 3kk ihana poika!

Vierailija
10/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti hyvin paikkaansa, tyttöä veikkaili kätilö rakenneultrassa ja sitten kävimme vielä 4D:ssä, jossa lääkäri oli samaa mieltä. Paljon vaalean punaista tuli ostettua valmiiksi =O)

Vierailija
11/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei sanonut suostunut tutuille paljastamaan heidän vauvansa sukupuolta, mutta meiltä kysyi haluammeko tietää. Häpyluut näkyivät kuvassa tosi selvästi, joten lääkäri sanoi, että tyttö on tulossa. Voitiin siis ostaa vaaleanpunaista, kun mitään ylimääräsiä ulokkeita ei jakovälissä ollut :) Olen kuullut, että tytöksi veikkaus menee pieleen useammin kuin pojaksi veikkaus. En sitten tiiä.

Vierailija
12/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultrassa jo sanottiin, että tytöltä näyttää, ja 4D:ssä lääkäri sanoi, että 100% tyttö tulee. Kuulemma häpyluut näkyivät niin selvästi, ettei ollut mitään epävarmaa.