Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan irtisanoutunut itse töistä raskausaikana?

Vierailija
23.10.2023 |

Kokemuksia! Työ aiheuttaa minulle aivan hirveää stressiä ja unettomuutta. olin samasta työstä uupumuksen takia sairaslomalla ja nyt raskaana. Olen saanut pätkiä kerrallaan sairaslomaa mutta enhän minä voi jatkaa tällä lailla pidempään kun raskaus on vasta ihan alussa. Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone?

Vierailija
2/8 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lla unohtui aloitusviestistä, että olin samasta työstä viime keväänä pitkällä sairaslomalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. Saat karenssia ja vanhempainraha määräytyy juuri nykyisten tulojesi mukaan. Jos et tienaa mitään, saat vain minimirahan sen lisäksi, että joudut nyt raskausaikana karenssiin.

Vierailija
4/8 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi jatkaa samalla tavalla pidempään? Mitä olisit tehnyt ellet olisi raskaana?

Vierailija
5/8 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei mitään järkeä. Saat karenssia ja vanhempainraha määräytyy juuri nykyisten tulojesi mukaan. Jos et tienaa mitään, saat vain minimirahan sen lisäksi, että joudut nyt raskausaikana karenssiin.

Entä jos en oikeasti pysty siihen työhön nyt. Valvon kokonaisia öitä kun työ stressaa niin paljon paitsi sairaslomalla sain hetkeksi aikaa unet korjattua. 

Vierailija
6/8 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikset voisi jatkaa samalla tavalla pidempään? Mitä olisit tehnyt ellet olisi raskaana?

Jos en olisi raskaana voisin käyttää unilääkkeitä satunnaisesti siihen asti, että työ loppuu joulukuussa

Vierailija
7/8 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämähän se huolettaa. Muuten irtisanoutuisin oman hyvinvointini vuoksi.

Vierailija
8/8 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala provo.

Satutäti taas vihaamassa lasta, tällä kertaa sikiötä...

HYI!