Kuka muu istuu koneen ääressä paksu neuletakki päällä?
Kommentit (40)
Tää on kääriytynyt huopaan ja pitkävartiset villasukat jalas. Sormia joutuu lämmittelemään välillä. Täs talos lämmitetään vasta ku ulkona on miinusasteita, joka syksy saa nenä punasena käkkiä.
Patterit "päällä", mutta ei lämmitä. Sohvalla istun paksu neuletakki päällä viltin alla.
Mulla on kaksi neuletta päällekkäin, villasukat ja turkistohvelit. Asunnossa on 23 astetta lämmintä. Olen aina ollut vilukissa, mutta iän myötä tämä näköjään pahenee. Välillä talvisin pidän kynsikkäitäkin kädessäni.
Mies istuu T-paitahihasillaan ja valittaa, että on liian kuuma.
Täällä. Tai siis on mulla villahuopakin vielä lisänä ja jalkaan sai laittaa toisetkin villasukat. En tiedä onko tosiaan näin kylmä vaiko vilustaako vaan kun vähän on fiilis, että olisin tulossa kipeäksi.
Ihan kumma olo, vähän lentsumainen mutta jotenkin tosi huonovointinen ja heikko. Toivottavasti ei ainakaan sama "syysflunssa" kuin airalla..
Vanhassa omakotitalossa lämpötila vaihtelee eri huoneissa,18,2 - 19,3 astetta. Eteisessä ja kuistilla paljon viileämpää. Hyvin tarkenee meinovillakerrasto, villasukat ja fleece-huppari päällä.
Vuokrataloyhtiöissä tämä on aika tavallista. Omistusasujilla on paljon lämpimämpää ainakin niillä jotka asuvat kerros- tai rivitaloasunnossa.
Toimisto-oloissa normijalkineet ovat villasukat. Paksut neuleet myös. Pahimmin palelevat käyttävät kynsikkäitä. Näin kakkoskerroksessa. Rakennuksessa 16 kerrosta ja ikää vähän päälle kolme vuotta.
Vierailija wrote:
Vuokrataloyhtiöissä tämä on aika tavallista. Omistusasujilla on paljon lämpimämpää ainakin niillä jotka asuvat kerros- tai rivitaloasunnossa.
Kyllä se sama lämmin vesi kaikilla kiertää. Laita vain viestiä isännöitsijälle ja huoltoyhtiöön.
Istun tuuletin päällä, kun on niin hiki.
Huoris taas aivan into piukeena töpsyttelemässä hymiöitä, aaaw <3 Hän on niin ylpeä siitä, että osaa käyttää älypuhelinta! Hienoa!
Minulla on t-paita ja bokserialushousut. Huonelämpötila 21 astetta
Vierailija wrote:
Ei se ihan noin ole. Palelen joka ikinen vuosi suunnilleen lokakuun lopusta huhtikuuhun, koska tänne ie anneta tarpeeksi lämpöä. Kerrostalo.
Vierailija wrote:
Huoris taas aivan into piukeena töpsyttelemässä hymiöitä, aaaw <3 Hän on niin ylpeä siitä, että osaa käyttää älypuhelinta! Hienoa!
Ai se nörtti, joka on hinkannut koneiden kanssa koko elämänsä. Se niissä pöllyissään taantuu lapsen tasolle ja jutut on muutenkin päiväkodin pissakakka-juttuja. Siitä saisi joku äidiksi haluava oman muksun.
Vierailija wrote:
Mummat pöytäkoneillaan😆🤣
Joku saa iloa siitä, että pilkkaa naisia, joita haukkuu mummoksi.
Vierailija wrote:
Mummat pöytäkoneillaan😆🤣
Tää on ihan soiva peli :) Täyttää kohta kymmenen vuotta. Mulla on ollut vaan tää pöytäkone, ei lapsia.
Nippa nappa 20⁰ meillä. Mulla pitkät kalsarit ja niiden päällä collegehousut, kolmet sukat, pikähihainen paita, huppari, neule ja kylpytakki. Siltikin on vilu ja välillä lämmitän sormia kuuman veden alla ja samoin jalkoja. Liian raikasta on. Ei oo herkkua Hekan asukilla.
Patterit on päällä mut silti trikoopaita ja maailman ihanin fleecetakki päällä :)
Sängyssä täkin alla villasukat jalassa.
Ai tätä syksyn ihanuutta, kun taloyhtiö määrää lämpötilan...
Onneksi on. Valitin taas muutaman viikon. Nyt täällä 23 astetta.