Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Automaattiset miesten masturbaattorit

Vierailija
23.10.2023 |

Moi. Oisko ihmisillä jakaa kokemuksia miesten masturbaattoreista, jotka esim. työntävät itsestään tms. Sinfulissa näytti olevan tarjouksessa https://www.sinful.fi/p/svakom-hannes-neo-2-masturbaattori/1028514 ja mietin, että voisikohan tuollaisesta olla mihinkään. Tai jos on jotain tuollaista käyttänyt, niin oisko antaa suosituksia? Kiitos! Flesu löytyy, saakohan noista samantapaista fiilistä kuin sillä, paitsi että voi itse vaan antaa koneen tehdä työn?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo, että joka asia pitäisi liittää kännykkään.

Vierailija
2/7 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulsaattoridildo, tavallinen flesu ja pientä virittelyä, niin ei tarvitse tehdä minkäänlaista työtä itse, sen kuin katselee vaan vaikka tuntikausia putkeen!

Tuohan menisi vaikka taideprojektina Kiasmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ärsyttää tuo, että joka asia pitäisi liittää kännykkään.

Google ja heidän asiakkaansa varmasti keksivät monta tapaa hyödyntää tästäkin kerättyä dataa.

Vierailija
4/7 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaativa ja hain pitkään oikeata laitetta. Avainsanat olivat : vibrating, sucking, thrusting, warming masturbator for men, kun etsin Amazon.de sivuilta. Siis vibraattori, imutoiminto, edestakainen liike ja lämmitys,  Antamasi linkin takaa ei löydy tietoa näistä ominaisuuksista, joten en osaa vastata, kelpaisiko se minulle. Ja varoitus: Lue käyttäjäkokemukset tarkkaan, joissakin laitteissa on selviä kokorajoituksia. Mitä tekee laitteella, jos sinulta mahtuu sinne vain keskisormi?

Vierailija
5/7 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse olen vaativa ja hain pitkään oikeata laitetta. Avainsanat olivat : vibrating, sucking, thrusting, warming masturbator for men, kun etsin Amazon.de sivuilta. Siis vibraattori, imutoiminto, edestakainen liike ja lämmitys,  Antamasi linkin takaa ei löydy tietoa näistä ominaisuuksista, joten en osaa vastata, kelpaisiko se minulle. Ja varoitus: Lue käyttäjäkokemukset tarkkaan, joissakin laitteissa on selviä kokorajoituksia. Mitä tekee laitteella, jos sinulta mahtuu sinne vain keskisormi?

Sanoit, että hait pitkään oikeaa laitetta, niin löysitkö sen, ja mikä se on? Onko ollut hyvä?

Vierailija
6/7 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyneekö Venus2000 vastaavaa laitetta kohtuuhintaan?

Vierailija
7/7 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia tulisi olla yleisissä vessoissa niin kesken päivän voisi päästellä paineita. Hieman kuin käsikuivaimet mutta imulla ja automaattisella tyhjennyksellä