Te jotka tykkäätte kuunnella äänikirjoja, riittääkö 20h/kk mihinkään?
Kuinka monta kirjaa tuossa ajassa pystyy kuuntelemaan?
Kommentit (25)
Kirjoja voi kuunnella myös nopeutettuna. itse kuuntelen 1,7x nopeudella
Sinäkin voisit häipyä sata kertaa nopeutettuna,mene siis.
Ei se oikein 20h riitä kovimpina kulutuskuukausina. Itse kuuntelen paljon varsinkin kesällä lenkkeillessä ja tulee tuo 20 tuntia jo siinä täyteen. Kaikki äänikirjapalvelut https://vertaamo.fi/vertaa/vertaa-aanikirjat/ on käyty läpi, Audible vielä odottaa. Paras ehkä Storytel ja Elisa Kirjalla hyviä tarjouksia myös ollut. Noitahan voi kokeilla myös ilmaiseksi sen kuukauden verran, joitakin näköjään välillä pidempäänkin
Mulla tuo 20h täyttyy jo kolmessa päivässä, jos kuuntelen töissä. Kaikissa työkohteissa ei pysty kuuntelemaan niin kuuntelen sitten ajomatkalla, lenkillä, kotona siivotessa..
Mulle ei riitä välttämättä edes se 100h/kk, mutta mä kuuntelenkin 2,5- tai jopa 3 -kertaisella nopeudella. Näin siis tunti kuuntelua voi viedä jopa 3h aikaa.
Minulla on näkövamman takia oikeus myös saavutettavuuskirjaston käyttöön, mutta äänikirjojen suhteen on vähän sama kuin lääkärissä käymisen kanssa, että rahalla saa enemmän. Saavutettavuuskirjastossa on huonompi sovellus, kirjat tulee sinne myöhemmin ja valikoima on suppeampi.
se vie kuunteluaikaa ihan yhtä paljon mitä veisi perusnopeudella