Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsilla velvollisuus huolehtia iäkkäistä vanhemmistaan?

Vierailija
22.10.2023 |

Mielipiteesi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hallitus leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat joten eläkeläiset ei saa enää avustajaa kotiin. 

Valtio säästää verovähennyksissä. 

Avustajan voi saada, jos on rahaa maksaa 40 h joka viikko palkkaa. Kun hallitus leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat niin moni joutuu lopettamaan nuo työt. 

Avustajan töitä on tehty osa-aikaisena, kun on saanut asumistukea ja soviteltua päivärahaa. Mutta ensi vuonna enää ei voi tehdä.

Ei voi avustaa montaa eri ihmistä, koska välimatkat voi olla liian pitkiä ja avuntarve eri aikaan vuorokaudesta. 

Toivottavasti sote on huolehtimas

Myös nuoremmilta sairailta lähtee avustajat, mutta on meillä laitoshoito. 

Vierailija
42/47 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hallitus leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat joten eläkeläiset ei saa enää avustajaa kotiin. 

Valtio säästää verovähennyksissä. 

Avustajan voi saada, jos on rahaa maksaa 40 h joka viikko palkkaa. Kun hallitus leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat niin moni joutuu lopettamaan nuo työt. 

Avustajan töitä on tehty osa-aikaisena, kun on saanut asumistukea ja soviteltua päivärahaa. Mutta ensi vuonna enää ei voi tehdä.

Ei voi avustaa montaa eri ihmistä, koska välimatkat voi olla liian pitkiä ja avuntarve eri aikaan vuorokaudesta.&n

Ei tule enää avustajaa auttamaan kotitöissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
44/47 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä on ettei olla väleissä, jolloin toinen ei kysy eikä toinen vastaa. 😂 

Vierailija
45/47 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole edes moraalista velvollisuutta! Minulla oli ilkeä isä jota sai lapsena pelätä enkä hoitanut häntä. T. Mummi

Vierailija
46/47 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on hankala, luonnevikainenkin varmaan. On lapsesta asti haukkunut minua siitä että synnyin hänen riesakseen, ja kaikesta muustakin11. Nykyään tapaan hänet kerran vuodessa hoitokodissaan kesälomareissun  yhteydessä, muuten en häntä kävisi katsomassa toisella puolella Suomea. Silloin on kyllä "ystävällinen" mitä nyt vähän naljailee. En aio osallistua hänen asioistaan huolehtimiseen. En vaikka taloudellisesti onkin minua tukenut. Vihapuheet joita olen saanut osakseni eivät unohdu. 

Vierailija
47/47 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi