Vain itseäni lyhyemmät miehet ovat minusta kiinnostuneita
Olen 181 cm pitkä, hoikka 43v nainen. Mistä johtuu, että kaikki minusta kiinnostuneet miehet ovat minua lyhyempiä? Lyhimmät ovat arviolta jopa alle 170 cm.
Kommentit (27)
Vierailija wrote:
Mistä lie johtuu.
Mä olen 164cm ja miehet olleet n. 166-174cm.
Johtuneeko siitä, että meitä 166 cm miehiä ov vähän ja 164 kyhyempiä on vieläkin vähemmän, jos siis olisit halunnut ehdottomasti itseäsi lyhyemmän kumppanin.
Vierailija wrote:
Mä oon 166 ja miehet on ollut järjestään 190 ja yli. Syytä en tiiä eikä sille oo mulle niin väliäkään, epämukavaa lähinnä, mutta hassu sattuma.
mikä tässäkin niin suututtaa että pitää alapeukuttaa? :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä oon 166 ja miehet on ollut järjestään 190 ja yli. Syytä en tiiä eikä sille oo mulle niin väliäkään, epämukavaa lähinnä, mutta hassu sattuma.
Koska sinau paljon pidemmätkin naiset haluavaty itseään huomattasvasti pidemmän kumppanin. Ja oitävät epäoikudenmukaisena, että sinä olet onnistunut saamaan vaikka itse eivät ole onnistuneet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sun pituisella noin pitkiä miehiä. Ei toi sentään suututa.
Onko nämä pituus jutut jotain provoja vai onko oikeasti naisissa noin paljon typeryksiä? Minulle on ihan yks ja sama minkä pituinen kumppani (nainen) on, mutta se on pääasia että on järkevä ja mukava. Joo, ja meillä vaimo on meillä se pidempi osapuoli, ja myöskin mukava ja järjissään.
Minäkin olen 181cm nainen ja usein lyhyemmät miehet ovat lähestyneet. Myös kyllä vähän pidemmät, mutta yli 186cm miehet tuntuvat tykkäävän pienemmistä naisista. Ehkä siinä alitajuisesti miettii jälkikasvua. Pituus tasapainottuu, kun tosi pitkä mies valitsee lyhyen naisen, ja taas lyhyempi mies pitkän naisen.
Ei sillä minulle itselleni kyllä väliä ole, lyhyt tai pitkä, kunhan on muuten kiva ja sopiva.
En osaa sanoa mistä johtuu. Mutta toivottavasti sinä et hanki lapsia.