Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulu-uinnit ahdistaaa!!!

Vierailija
22.10.2023 |

Oon siis 12v tyttö ja mul ois ens kuussa tulossa koulu-uinnit. 2 kertaa siis vaan. En haluu niihin mennä kosk oon niin epävarma ja muuta :). En ollut viime vuonna koulu-uinneissa myöskään täst samasta syystä ja siksi sain liikunnasta 8, koska en vapaa-ajallakaan halunnut käydä tekemässä tätä uintitestiä :))) Noh, opettaja on yrittänyt rohkaista sil et suihkutilois ois suihku mihin saa verhon.. ei.. ei vaan tee mieli olla siellä altaassa poikien katseltavana ku oon ainut luokan tyttö jolla on aika isot rinnat ikäisekseen ja karvotustakin. ja 100% varma että ainut. On varmaan aika noloa myös sitte istua siellä katsomossa toista vuotta putkeen... mitä teeennn

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe vaikuttaa paljon siihen miten luonnollisena alastomuutta/ vähäpukeisuutta pitää, joissakin kulttuureissa ei ole puhettakaan että tyttö edes saisi mennä uimaan poikien kanssa samaan altaaseen. Uiminen, paritanssi yms ei missään tapauksessa saisi olla koulussa pakollista, jolloin liikuntatunnit olisi kaikille tasavertaisia.

Vierailija
22/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Väyrynen on samaan aikaan uimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia aikuisten kesken jonkun riisuttaminen on nöyryyttämistä ja rangaistava teko, mutta koulussa se ikään kuin kuuluu asiaan?

Jokaisella on oikeus omaan kehoonsa, ja siihen kuuluu oikeus päättää kenelle ja missä tilanteessa sitä haluaa näyttää.

Koulu-uinnit, pakkoryhmäsuihkut jne saisivat jäädä jo historiaan.