Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "iskävatsan" omaava mies, mutta en siltikään kelpaa naisille

Vierailija
22.10.2023 |

Valehtelevatko naiset, kun sanovat iskävatsan olevan hot? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuokin nyt tarkoittaa? Tuskin sillä kannattaa kehua jos ei ole perheellinen enää vaan eronnut. Eikös se sillon ole vaan pelkkä kalja tai makkaravatsa...

Vierailija
22/28 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkääkö miehet että naisella on äiskämaha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea maha on täsmälleen yhtä viehättävä miehellä ja naisella. Se kertoo, että hormonitasot eivät ole kohdillaan ja hedelmällisyys on mahdollisesti alentunut.

Vierailija
24/28 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskämaha kielii voimasta. Muut miehet varoo.

Vierailija
25/28 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko naisia. Sanovat yhtä ja tekevät toista. Silmät kirkkaina valehtelevat päin naamaa. Sellaisia naiset ovat. 

Vierailija
26/28 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla miesten keksimää, että tykättäisiin. En tykkää.

Vierailija
27/28 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka ja liikunnallinen nainen. Miehelläni oli jo tavatessa hieman ylipainoa, ei merkittävästi, mutta vuosien aikana sitä on tullut lisää. Välillä mies saa laihdutettua, mutta sitten paino tulee heti takaisin jos vähänkin antaa periksi. Nyt painoa ja vatsaa on taas enemmän.

En pidä sitä varsinaisesti seksikkäänä tai haluttavana, mutta toisaalta kuten edellä jo sanottu, ei maha ole se jonka kanssa seurustellaan. Mies on paljon muutakin. Tottakai toivoisin, että mies saisi taas vähän painoa pois ja olen siihen kannustanutkin. Mutta ei se ole suhteessa ratkaiseva asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme