Ystävä sanoo olevansa isätön vaikka ei ole
Hänellä on ollut isä vaikka hän ei tätä koskaan kutsunutkaan isäksi. Nyt tosin tämä isä on kuollut, mutta ystävä on sanonut näin jo aikaisemmin, ensimmäisen kerran joskus ala-asteella.
Oma isäni kuoli kun olin teini ja tuntuu kurjalta että joku sanoo olevansa isätön vaikka ei ole ollut.
Kommentit (24)
Ja? Eihän asia kuulu sinulle mitenkään.
Isätön voi olla niin monella tavalla.
Mistä tiedät vaikkei tämä edes olisi ollut ystäväsi oikea isä?
Ryömi isäsi viereen itkemään asiaa. Voitte itkeä yhdessä.
Vierailija wrote:
Isätön voi olla niin monella tavalla.
Jep. En ole koskaan kutsunut isosiskoani hyväksikäyttänyttä ja pahoinpidellyttä ihmistä isäksi.
Linä ainakin loukkaantuisin jos joku kaveri kellä tiedän isän olevan elossa sanoisi olevansa isätön. Itse olen isän menettänyt aivan liian aikaisin ja mielestäni on loukkaavaa jos joku vähättelisi tätä.
Yhyhyyy... voi itkuntuhruiset silmät.
Ethän sinäkään ole isätön. Olet sikissyt hänen palleissaan ja hän oli isäsi kunnes kuoli.
Pääministerikin on olevinaan orpo. Perheellinen mies ja käytän sanaa mies tässä hyvin laveasti.
Vierailija wrote:
Linä ainakin loukkaantuisin jos joku kaveri kellä tiedän isän olevan elossa sanoisi olevansa isätön. Itse olen isän menettänyt aivan liian aikaisin ja mielestäni on loukkaavaa jos joku vähättelisi tätä.
Siinähän sitten loukkaannut, et sinä voi tietää miten joku muu tietyt asiat kokee. Jos isä ei ole millään tavalla kuvioissa, joku voi aivan hyvin kokea asian niin että on isätön.
Kaikilla ihmisillä on isä. Kuollut tai elävä.
Vierailija wrote:
Kaikilla ihmisillä on isä. Kuollut tai elävä.
Jos siittäjää haluaa isäksi kutsua, niin kyllä. Minun mielestä isä on kuitenkin joku joka on mukana elämässä. Oma isäni on kuollut, mutta en minä isätön ole.
Kävikö mielessä että kyseessä oli isäpuoli eikä isä?
Voihan se biologinen isä olla, mutta jos mies ei ole luonut suhdetta lapseen niin hän ei ole isä ja lapsi on isätön.
Miksi se sinua riepoo noin kovaa? Ei sinulla ole mitään yksinoikeutta isättömyyteen.
Sinun pitää sille sanoa että Go Home You Fatherless Goat
Pelkkä biologia ei tee kenestäkään isää.
Mitä sitten?