Miksi miehet eivät tyydy omaan tasoonsa?
Näinhän se menee, että parisuhdemarkkinoillakin toimii markkinavoimien lait. Moni mies on valittanut minulle sitä kuinka he eivät kelpaa kenellekään kun naiset ovat niin nirsoja ja ties mitä. Sitten myöhemmin paljastuu että monikin tyttö on ollut heistä kiinnostunut mutta he ovat tehneet heistä jopa jotain julmaa pilaa ja lähettäneet heidät tiehensä. Eli he ovatkin itse niitä nirsoja kranttuja. Aihe liittyy erittäin läheisesti seksiin koska moni mies valittelee sitä, että eivät saa seksiseuraa. Kyllähän saavat jos ottaisivat oman tasoisen! Irtoseksi nyt tosin on kumminkin syntiä, joten nyt pitäisi puhua siitä pariutumisesta.
Kommentit (27)
Millaiselle vulvalle ap runkkaa oikean puutteessa? A) viivapillulle
B) outielle
Bonustehtävä: kuinka paljon ap:lla on tokeneita Chaturbateen atm?
M48, guru
Vierailija wrote:
Millaiselle vulvalle ap runkkaa oikean puutteessa? A) viivapillulle
B) outielle
Bonustehtävä: kuinka paljon ap:lla on tokeneita Chaturbateen atm?
M48, guru
Vedä vaan se lerppahuulinen pillu päähäsi. Olet kyllä aika yhden teeman poju.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minulle kyllä riittää älykäs, urheilullinen, kaunis ja omillaan toimeentuleva kiltti nainen. En hae mitään erikoista. Kotitöihin tulee tietysti myös osallistua, jos se ei sitten ole jo kohtuuton vaatimus.
Älykkäitä on ihmisistä vähemmistö -ellei sitten tarkoita älykkäällä suunilleen normaaliälyistä. Mutta jos haluaa kumppanin, jonka kanssa voi fiksusti reflektoiden keskustella politiikasta, itieteestä, yhteiskunnan ilmiöistä, se karsii vähintään 3/4 ihmisistä pois -sukupuolesta riippumatta.
Suurin osa ei myöskään ole urheilullisia. Lähes puolet kansasta on jopa ylipainoisia. Sitten vielä pitäisi olla hyväluonteinen, itsensä elättävä, jopa kaunis.
Ei mahdottomia vaatimuksia, mutta ilman "kaunis" -kriteeriäkin korkeitaan 10% naisista täyttää loput ehdot. Saadakseen tuollaisen kumppanin pitää olla to
Mä oon toi mies ja otin paljon itseäni nuoremman mimmin avoimeen suhteeseen. <3
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Höpöhöpö. Kyllä tällaiselle 7,5 miehelle kelpaisi seksiin suunnilleen kaikki naiset 5-10. Parisuhteeseen ja muuhun vaivaa vaativaan sitten toki ei.
Siis jos edes viitosen naiset eivät sinua lähesty, niin mistä päättelet olevasi 7,5?
Totta. Parinvalinnalla on omat standardinsa, joilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten hyvä mies on vaikka luonteeltaan tai yhteiskunnallisesti ajateltuna. Todella kiltti ja hyväluonteinen, reipas, lainkuuliainen ja työssäkäyvä mies voi olla täydellinen sylkykuppi mikäli ei osaa ilmaista itseään parinvalintastandardein mitattuna kiinnostavana.
-eri
Olen taas aiheuttanut jollekin pahan mielen ja pieleen menneen sunnnuntai-illan.
Älä triggeröidy niin sulla on helpompaa; jooko!?
M48, messias
Mitä vitunpäähänvetämisellä tarkoitetaan? Jotain folklorea se on koska muistan tuon 80-luvun alusta, ala-asteelta.
Kerroit:" a.(nuoret.miehet=eivät saa seksiseuraa)?
b.Kyllähän saavat jos ottaisivat oman tasoisen?
c.Irtoseksi nyt tosin on kumminkin (mitä=synti!?) joten nyt pitäisi puhua siitä.. pariutumisesta? "
Selvä.
a.Ja ketä tästä, ns.'puutteesta' sitten pitää täällä, 'syyttää/kiittää'?
b.Ja mistä tämän, ns.'omantasoisensa' sitten voi tuntee täällä, 'pankkikortista/puolueesta,tms'?
c.Ja mistä tämä tälläinen, ns.'pariutumispakko' ajatus tulee, kun kyse on 'vain seksistä', sen ilosta?