Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten piristää ulkonäköä?

Vierailija
21.10.2023 |

Olen rupsahtanut viime vuosina, naama on alkanut näyttää pöhöttyneeltä ja roikkuvalta. Miten tästä pääsee enää kuntoon, jollei halua, eikä uskalla käydä plastiikkakirurgilla? Haluaisin näyttää terveeltä ja levänneeltä, mutta näytän nykyään väsyneeltä ja sairaalta. Ihmiset ovat alkaneet kysyä, että miten minä voin, oletan että siksi, että naama on väsähtänyt. Tarvittaisiin muutos parempaan. Kauniiksi ei siis rarvitse tulla, kunhan näyttäisi hyvinvoivalta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka täältä maksuton sairaanhoitajan (video)konsultointi, niin saat ideoita siihen mitä kasvoille voi tehdä https://www.nordicshape.fi/

Nykyään on todella paljon tehtävissä ilman varsinaista kauneuskirurgiaa. Tutustu eri tekniikoihin.

Vierailija
22/24 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ja kulmat kuntoon,näin itse 59v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäthän itsellesi sopivaa, ei siis liian tummaa meikkivoidetta, laitat päivittäin mascaran ja yläluomen rajauksen sekä kulmavärin.

Hiukset ehdottomasti kuntoon, kysy luottokampaajaltasi, sopisiko hieman lyhyempi ja tuuheampi hiusmalli sinulle ja käy säännöllisesti kampaajalla. Jo se tekee ihmeitä. Näillä pääset alkuun.

Vaatteisiin raikkaita vaaleita sävyjä kasvojen lähelle, vaikka pelkkä huivi tms. ja säännöllisesti sekin. Käytätkö hattua, valitse tyylikäs, mielellään lierihattu, joka saa kasvotkin näyttämään kivemmilta, "muuttaessaan mittasuhteita", jolloin kasvot eivät korostu peilikuvassakaan "liikaa", eli näytät terveemmältä.

Muutosten ei tarvitse olla kalliita, vain uusia ja erilaisia, säännöllisiä ja kohentavia: kun olet iloisempi, olet kauniimpi.

Vierailija
24/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa voisi auttaa, instagramista ja youtubesta löytyy tilejä, joissa videoita.