Miten piristää ulkonäköä?
Olen rupsahtanut viime vuosina, naama on alkanut näyttää pöhöttyneeltä ja roikkuvalta. Miten tästä pääsee enää kuntoon, jollei halua, eikä uskalla käydä plastiikkakirurgilla? Haluaisin näyttää terveeltä ja levänneeltä, mutta näytän nykyään väsyneeltä ja sairaalta. Ihmiset ovat alkaneet kysyä, että miten minä voin, oletan että siksi, että naama on väsähtänyt. Tarvittaisiin muutos parempaan. Kauniiksi ei siis rarvitse tulla, kunhan näyttäisi hyvinvoivalta.
Kommentit (24)
Pukeutuminen alkaa hyvin istuvista alusvaatteista. Ne puettuasi itsetunto kohenee samalla hetkellä.
Hyvä ryhti on syytä pitää.
Muista hymyillä!
Miten hoidat ihoasi? Missä kunnossa on hiukset? Käytätkö silmälaseja? Onko gua sha tuttu?
En tupakoi enkä käytä alkoholia, mutta silti on tullut nopea rupsahdus. Liikuntaa voisi varmasti lisätä ja terveellisempiä ruokia. Silmälaseja ei ole. Hiukset ovat yhtäkkiä ikäänkuin hapertuneet ja tulleet katkeileviksi.
Päivittäiset ihonhoitorutiinit kuntoon.
Vierailija wrote:
En tupakoi enkä käytä alkoholia, mutta silti on tullut nopea rupsahdus. Liikuntaa voisi varmasti lisätä ja terveellisempiä ruokia. Silmälaseja ei ole. Hiukset ovat yhtäkkiä ikäänkuin hapertuneet ja tulleet katkeileviksi.
Peset hiukset kerran viikossa jollain ehs-shampoolla, pörrötät froteepyyhkeellä kuivaksi ja raastat välillä hiusharjalla, hiusnaamioista et ole kuullutkaan ja tykkäät saunoa ilman hiusten suojaamista kuumuudelta?
Kulmakarvat ainakin kuntoon! En nyt tarkoita että teet mitään kardashiankarvamatoja naamaasi vaan käyt värjäyttämässä ja siistimässä.
Vierailija wrote:
Kulmakarvat ainakin kuntoon! En nyt tarkoita että teet mitään kardashiankarvamatoja naamaasi vaan käyt värjäyttämässä ja siistimässä.
Värjätyt kulmakarvat ovat w t.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Värjätyt kulmakarvat ovat w t.
Ei todella ole. Kestopigmentoidut ja microblading on, kestovärjäys ei.
Mua ärsyttää kun kestoväri häviää muutamassa viikossa. Ihan vaaleat kulmat ovat ilman väriä.
Vierailija wrote:
Mua ärsyttää kun kestoväri häviää muutamassa viikossa. Ihan vaaleat kulmat ovat ilman väriä.
Mä ratkaisin kulmakarvat MAC: kulmavärillä. Helppoa, kun väripaletissa (3 eri väriä) on pigmenttiä. Joskus laitan sitä vaaleintakin.
Sellaiset hervottoman isot ja huomiota herättävän väriset silmälasien kehykset, vaikka kirkkaanpunaiset. Niiden kanssa Marimekon tunika jossa oransseja palloja vihreällä pohjalla. Hiukset ajetaan kokonaan pois tai ihan lyhyet ja niihin pinkki tai violetti väri.
Miten h o i d a t ihoasi tällä hetkellä?
Joka päivä reipasta ulkoilua, kunnon yöunet ja valitse sopiva seerumi ja kunnon kosteus- ja yövoiteet.
Lyhyehkökestoinenkin eli 15-30 minuutin päivittäinen ulkoilu auttaa oleellisesti, jos se nyt elämästäsi puuttuu.
Vierailija wrote:
Minkä ikäinen olet?
Olen yli 50 v.
Ihoni on hyvässä kunnossa, ongelma ovat kudokset sen alla. Naama siis valahtanut ja silmien alla turvonneet pussit.
Hiukset näyttävät tosiaan elittomilta, kun ne ovat harmaantuneet, rakenne on muuttunut afrotyyppiseksi katkeilevaksi hampuksi. Olen kyllä värjännyt ja käytän vaikka mitä hoitoaineita, mutta se ei enää nykyään auta.
Kauhea romahdus tapahtunut ulkonäössä viime vuosina. Värjään kulmakarvoja jo ennestään, sitä joku ehdotti myös.
Olen miettinyt mesolankoja, mutta niistä on ollut varoittavia kommentteja riskeistä, niin en ole uskaltanut.
Ap
Vierailija wrote:
Lyhyehkökestoinenkin eli 15-30 minuutin päivittäinen ulkoilu auttaa oleellisesti, jos se nyt elämästäsi puuttuu.
Minulla on koira, joten ulkoilua kertyy jo nykyäänkin päivittäin.
Ap
Tupakointi ja alkoholi pois, lisää liikuntaa ja ravitsemus kuntoon, riittävät yöunet. Hyvin istuvat vaatteet ja uusi kampaus, käy kosmetologilla ja opettele meikkaamaan.