Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriston sonni, porsas sekä apina

Vierailija
21.10.2023 |

Tulipa otettua kesällä aurinkoa uimahoususillaan. Taloyhtiön YH:t väistämättä näki ja nakkeli niskojaan ohi kulkiessaan. Selvästi kuuli kun japisivat keskenään että naurettavaa tunkea sukka uikkareihin. Severta katkeroituneita akkoja että yks tuli jopa jotain sönköttämään ruohonleikkurin lataamisesta. Ei voinu olla huomaamatta kuinka vilkuili jalkoväliin siinä räkytellessä. Alkoi v*tuttamaan kun itse aina lataan sen helkkarin leikkurin niin sanoin julkeasti että tuolla neljän seinän sisällä voidaan käydä tarkistamassa ja vaikka kokeilemassa. Meni hetki että akka tajusi ja siitäkö alkoi säksätys. Ahdistelua. Minä että omalla pihalla oon ja ite tulit. Sitten mulla naksahti ja vetäisin uikkareita alemmas. Huonompi homma, alkoi huutamaan ja häipyi. Hädissäni odottelin koko illan että milloin konstaapelit ovella. Niitä ei koskaan tullu. Mutta puoli yhden maissa yöllä soi ovikello ja kaks niistä akoista oli oven takana. Ihmettellen katselin sivuikkunasta kun molemmilla hiukset viimeisen päälle laitettuna, korkkarit jalassa mutta aamutakit päällä! Eipä noilla mitään astaloita näkyny niin avasin oven. Joo.. Vaaleampi naisista tarrasi välittömästi kaksi käsin päästä kiinni ja suuteli väkisin. Tummempi polvistui, veti bokserit alas ja alkoi nuolemaan kuin viimeistä päivää. Räpistelin irti ja komensin makuuhuoneeseen. Naiset luikki nöyränä ja vaiti makkariin jossa molemmat sai kaipaamansa. Sitten ajoin ne ulos.

Tämä tarina on niin tosi ku voi olla, ehe

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo älä viitti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän