Ketään mökillä nyt kuin minä?
Takan sytytän pian ja nyt haravoin pihaa. Mies tulossa lasten kanssa kuuteen mennessä. Käydään saunomassa ja tehdään yhdessä hyvää ruokaa.Kun lapset on saatu nukkumaan, avataan miehen kanssa viinipullo. Ja jotain pientä syömistä sen mukana.
Kommentit (6)
Joo täällähän minä, kiitos kun tulit haravoimaan pihaa.
Tulin äsken mökille. Sisällä oli +3* 😬... Laitoin tulen takkaan .
Mökkini ei ole talviasuttava. Olen yhden yön, tänä iltana lämmitän saunan, lämmitän ruokaa paistinpannulla ja kuuntelen radiota. Tässä on sähköt , mutta ei TV:tä eikä jääkaappia, koska talvella ei ole lämmitystä.
Aamulla haravoin pihaa ja laittelen talviteloille kaikkea, mm.puutarhatuolit ym ym ym. vien liiterin varastoon.
Lähin naapuri on myös kesämökki, noin 400 metrin päässä. Tosin siellä ei näytä nyt olevan ketään.... Ei näy valoja eikä autoa pihassa. Kesällä ei ole naapuriin näköyhteyttä, kun lehdet ovat puissa.
Lähin vakituinen asumus, talo, on alle 1 kilometrin päässä . Olen kesäisin lähes aina yksin mökillä, avioeroni jälkeen halusin tämän. Lapset perheineen käyvät kukin kerran kesässä täällä. Viihdyn yksinkin ( jäi eläkkeelle vuosi sitten) varsinkin keväällä ja kesällä. Nuo mökkinaapurit ovat mukavia ja joskus kahvittelemme yhdessä. Sovimme tyttäreni kanssa että soitan hänelle aina joka aamu klo 8.30 kun olen yksin mökillä, niin nytkin huomenna. En pelkää yksin täällä koskaan. Odotan jo innolla kevättä , että voin olla ja touhuta täällä.
Kuulostaa kivalta illallata. Onko syysloma alkanut?
Mukavaa viikonloppua ja tunnelmallista iltaa.
Onko teillä ostereita kun syöminenkin on pientä avattavaa...?
Vierailija wrote:
Meinaatteko peppuseksiä,° harrastella? Lapset haistaa sen tuoksun!!
Just 🙄🙃
T.eri
Asutaan mökillä, miten niin?