Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varoitin miesystävääni etäsuhteesta, halusi sen kuitenkin, ja nyt sitten onkin niin vaikeaa

Vierailija
20.10.2023 |

Kesäkuussa tutustuin ja ihastuin erääseen mieheen laivalla, hän ihastui minuun ja minäkin häneen. Vietimme laivareissun yhdessä ja mies halusi pitää minuun yhteyttä.

Varoitin kyllä aiempien kokemusteni perusteella, että vaikeaa tulee olemaan kun välimatkaa 400 km, eikä muutto tule pitkään aikaan kyseeseen kun molemmilla kouluikäisiä lapsia tahoillaan, mutta mies vakuutteli ettei häntä välimatka haittaa ja että "varmasti saamme suhteen toimimaan". 

No minä annoin itseni ihastua ja sitten jopa rakastua, olemme soitelleet ja viestitelleet kesästä alkaen miltei joka päivä, mutta näkeminen on onnistunut vain 3 kertaa.

Nyt mies alkaakin olla turhautunut ja "kiukuttelee" kun jouduin perumaan viikonlopuksi suunnitellun tapaamisen itsestäni riippumattomista syistä. Ei kuulemma kestä ikävää, ja häntä turhauttaa.

Niinpä taas. Mitä mä hälle sanoinkaan. Olis pitäny olla uskomatta miehen vakuutteluja. Olisin säästynyt näiltäkin sydänsuruilta taas.

Enää ikinä en ala etäsuhteeseen vaikka kuka lupailisi mitä, ne eivät toimi!!! 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toimineet minullakaan. Eroaminen välimatkan takia on raastavaa, jos kuitenkin muuten kemiat natsaa. Minkäs sille tekee. Sääli. 

Vierailija
2/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on varmasti sextaillut muita. Ei etäsuhde toimi ellei sitten säännöllisesti saa harrastaa seksiä muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ukko on varmasti sextaillut muita. Ei etäsuhde toimi ellei sitten säännöllisesti saa harrastaa seksiä muiden kanssa.

Niin, en nyt tiedä onko vielä sekstaillu muita, mutta kyllä vihjaisi turhautuvansa myös sillä osastolla, tai että tekee vaikeeta kun näin harvoin mahdollisuus, joten luultavasti tämä yksi painava syy. Ärsyttää vaan miten ei muka alussa tajunnut että no tätähän se tulee olemaan, minä kyllä sanoin että näkeminen onnistuu harvoin! Hitto että mua korpeaa ja surettaa samaan aikaan. 

Ap

Vierailija
4/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että etäsuhde toimii, on osapuolilla oltava tosi pitkä pinna ja hirveästi tekemistä tahoillaan, ettei ikävä ehdi kalvaa. 

Vierailija
5/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii jo toista vuotta. Tosin välimatkaa vain 200 kilsaa ja ei pieniä lapsia jarruttamassa tapaamisia ja molemmat voivat tehdä etätöitä.. Nähdään 4-10 vrk kuukaudessa.

Vierailija
6/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti etäsuhde on vaikea ellei kummallakin osapuolella ole oikeasti kokemusta ja tuntumaa siitä, mitä se parisuhteen arki ja rutiinit & rituaalit ovat.

Tämän takia en suostuisi ellei kumppanilla olisi jo ennestään kokemusta.

Vierailija
7/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus mullakin. Miehet kuvittelevat yltiöoptimistisesti että homma sujuu, sitten kyllästyvät kun "hommat" ei kuitenkaan suju niin useasti kuin odottavat. 

Vierailija
8/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinseksi, joku webbikameratouhuilu, niin mies ei olisi ihan niin turhautunut?

Vierailija
9/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mahtaisiko tuo muuksi muuttua vaikka välimatkaa olisi vähemmänkin. Kolme kertaa olette pystyneet järjestämään näkemisen melkein puolen vuoden aikana? Säälittävää. Olen itse etäsuhteessa ja näemme puolet kuukaudesta. Olkoonkin että välimatkaa on puolet teidän välimatkasta. Meilläkin molemmilla on kouluikäisiä lapsia sen toisen puolen kuukaudesta. 

Vierailija
10/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jonnen syvällä elämänkokemuksella. Voih, se mustavalkosuus.

Vierailija
11/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sinähän olet osa ongelmaa. Olet lähtenyt etäsuhteeseen mukaan vaikka tiesit etukäteen ettei se tule toimimaan. Turha syyttää pelkästään miestä.

Vierailija
12/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin joskus yhtä etäsuhteessa olevaa miestä. Ei se nainen saanut koskaan tietää. Meni naimisiinkin tämän kanssa myöhemmin. Se avioliitto päättyi kuitenkin - yllätys yllätys, miehen muihin rinnakkaissuhteisiin. Välillä harmittaa, etten kertonut sille naiselle.

Vierailija
13/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mulle heti nyt- maailmassa kaikki on vaikeaa. Minä elin nuorena vuosia etäsuhteessa, opiskeltiin eri maissa, kirjoiteltiin, soiteltiin harvoin, koska se oli kallista ja tavattiin lomilla. Minä opiskelin vuoden mieheni kotimaassa, samoin hän Suomessa. Opiskelimme toistemme äinkielet. Rakkaus kukoisti ja intohimo roihusi vielä vuosia sen jälkeen, kun valmistuimme, muutimme yhteen ja saimme lapset. Yhä onnellisia 40 vuoden jälkeen.Vankan luottamuksen pohja rakentui etävuosina, samoin tahto elää yhdessä. 

Vierailija
14/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sama kokemus mullakin. Miehet kuvittelevat yltiöoptimistisesti että homma sujuu, sitten kyllästyvät kun "hommat" ei kuitenkaan suju niin useasti kuin odottavat. 

Mies olen ja minun kohdalla se oli kylläkin nainen.

(muttei silti mitä misogyniaa ....)

Vierailija
15/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etäsuhde toimi. Tulee tarve nähdä useammin. Sit ollaankin jo ongelmissa.

Vierailija
16/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehet kuvittelevat ja miehet kuvittelevat. Aivan samaa kuvittelevat naisetkin. Ei naiset muuten etäsuhteeseen lähtisi mukaan.

Vierailija
17/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, palsta on nyt ihan sekasin: vastasin tuohon ja näyttää kuin olisin ollut sama eli harmaana koko ... :)

pojatpojat, - olette onnistuneet sössimään päivityksen .... :))))

Vierailija
18/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus etäsuhteessa naisen kanssa. Välimatka oli sen verran pieni että pystyi hyvin kulkemaan autolla tai junalla viikonloppuisin. Minua alkoi kuitenkin ärsyttää koska minä olin aina se joka kulki ja tietysti maksoi. Siinä ei myöskään jäänyt juuri aikaa levätä. Puolestani etäsuhde voisi käydä päinsä jos matkojen kanssa vuorotellaan tai tapaillaan harvemmin.

Vierailija
19/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikki mulle heti nyt- maailmassa kaikki on vaikeaa. Minä elin nuorena vuosia etäsuhteessa, opiskeltiin eri maissa, kirjoiteltiin, soiteltiin harvoin, koska se oli kallista ja tavattiin lomilla. Minä opiskelin vuoden mieheni kotimaassa, samoin hän Suomessa. Opiskelimme toistemme äinkielet. Rakkaus kukoisti ja intohimo roihusi vielä vuosia sen jälkeen, kun valmistuimme, muutimme yhteen ja saimme lapset. Yhä onnellisia 40 vuoden jälkeen.Vankan luottamuksen pohja rakentui etävuosina, samoin tahto elää yhdessä. 

Nuorilla on tuo rakennusvaihe ihan normaali. Eri asia, kun lapset on jo tehty ja elämä on monelta osin valmis. 

Tahtoisi vain nauttia suhteesta.

Vierailija
20/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, on huomattu.