Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku asentaa vakoiluohjelman puhelimeeni?

Vierailija
20.10.2023 |

Tosi outo kysymys tulossa, ihan foliohattu-olo edes sanoa tätä ääneen. Voi olla ihan omia mielenterveyden ongelmia mistä on tullut tällainen paranoia päähän, olen kärsinyt masennuksesta viimeaikoina, mutta... Onko olemassa sellaisia ohjelmia, minkä joku saisi asennettua mun puhelimeen, jotta voisi omalta puhelimelta katsella, mitä puuhaan? 😂 Mulla on mies ollut työmatkoilla pitkiä pätkiä viime aikoina, niin ei ole mahdollista, että olisi katsonut mun puhelinta ihan livenä salaa. Mutta useampaan kertaan on tullut tunne, että hän tietää/reagoi asioihin, joita olen vaikka viestitellyt kaverin kanssa ja joista hänen ei pitäisi tietää. Ei mitään niin selkeää, että voisin vannoa etten ole hullu, mutta pieniä asioita, jotka jää häiritsemään. Millä nimellä tuollaisia mahdollisia ohjelmia voisi etsiä puhelimesta, tai onko tällainen ylipäänsä mahdollista? Ei mulla mitään sellaista ole meneillään mitä pitäisi mieheltä salailla, että tavallaan ihan sama vaikka salakatselisi kaikkia mun tekemisiä, mutta jotenkin vähän creepy olo. 

T. Psyko 🙂

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla