vieläkin oon pahalla tuulella miehen siskosta jouluna... ei ole tervetullut uutena vuonna meille!!
Taas oltiin sovittu että kaikki tekevät joulupöytään jotakin. Itse tein pateen, graavikalan ja salaatin. Miehen siskon piti tehdä tortut, piparit ja kuivakakku. Rouva toi kajsi pakettia kaupan pipareita. Kyllä muiden tekemät ruoat maistuivat rouvalle hyvin mutta itse se patalaiska akka ei taas viitsinyt tehdä mitään vaikka muuta sovittiin. Sama juttu viime jouluna. Jos ei oltaisi anopilla jouluja, en kutsuisi koko ihmistä. Nyt se haluaisi perheineen meille uudeksi vuodeksi mutta ei tarvitse tulla. Ovat olleet meillä niin monta kertaa syömässä ja heille kun menee niin saa tuurilla kahvia.
Kommentit (6)
ei sitten osaa varmaan mitään muutakaan..
Mulle kelpaa kaupankin piparit. Varsinkin ne erikoisohkaset. Njam.
että tortut on parempia kuin itsetehdyt. Kakut ei.
Mutta kun kyseessä oli itse belsebuubi; miehen sisko, huuuuuuuuuu...
Periaatteen vuoksi vaan potuttaa todella, että sovittiin ruuista ja hän sanoi leipovansa ja kysyi mitä tarvitaan. Yhdessä mietittiin mitä leivonnaisia hän tuo ja mitä me muut teemme joulupöytään.
Jos oltaisiin sovittu eineskekkereistä niin mikäs siinä. Anoppi keitteli punajuuretkin itse rosolliin. Ei minusta ole kovin tasapuolista että yksi ihminen roudaa kaiken kaupan hyllyltä kun muut tekee itse.
Ensi joulun haluan varmaan tämän vuoksi viettää vain oman perheen kesken kotona.
Joka puolella on joulumyyjäisiä sun muita... ostais edes sieltä -ei ap-