Jos naisystävä haluaa seksiä kerran kolmessa viikossa, ja itae haluan 3x viikossa, niin onko silloin ok hakea seksiä myös muualta?
Eli hakyan seksiä 9-kertaa useammin kuin naisystävä.
Tuntuu että räjähdän kun pitää odottaa aina noin pitkä aika.
Onko okei hakea seksiä muualta tässä tilanteessa?
M34
Kommentit (30)
Vierailija wrote:
Miehellä on aina oikeus hakea seksiä mistä ikinä sitä saakin tai itse haluaa.
Lapatossut sitten erikseen.
kai sama pätee naisiinkin
Nykyisinhän tämä tilanne on käänteinen.
Jos ollaan vielä suhteellisen alkuvaiheissa ja haluaa silti vain kerran kuukaudessa, niin se ei siitä vuorenvarmasti ainakaan parempaan suuntaan muutu. Saatetaan päätyä myöhemmin tilanteeseen, jossa se on kerran vuodessa / ainoastaan pakollinen vauvan alullepanemistoimenpide / karkkikauppa sulkeutuu sinulle kokonaan ikiajoiksi. Kannattaa miettiä tätä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
kai sama pätee naisiinkin
Kyse on tuolloin huorailemisesta, kai ymmärrät tämän?
Miehille tämä taas on heille kuuluva oikeus.
Ei, vaan sit eroat. Kukaan ei pakota teitä olemaan yhdessä.
Mikset voi käyttää omaa kättäsi niin kuin sinkkuna?
Mistä pääsenkin toiseen asiaan. Jos naisesi itse käyttää omaa kättään ja ei sen takia anna seksiä, niin teillä on oikea ongelma.
Vierailija wrote:
Jos ollaan vielä suhteellisen alkuvaiheissa ja haluaa silti vain kerran kuukaudessa, niin se ei siitä vuorenvarmasti ainakaan parempaan suuntaan muutu. Saatetaan päätyä myöhemmin tilanteeseen, jossa se on kerran vuodessa / ainoastaan pakollinen vauvan alullepanemistoimenpide / karkkikauppa sulkeutuu sinulle kokonaan ikiajoiksi. Kannattaa miettiä tätä.
Meillä mennyt ihan päinvastoin. Nuorena en halunnut panna, kun ei se ollut kummoista. Kun ikää tullut lisää ja osaaminen parantunut niin seksiä on paljon enemmän.