Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teen pikahvin väärin tai sitten ne vain ovat pahoja! Sama mikä merkki merkki,juomakelvotonta kuraa

Vierailija
18.10.2023 |

En yksin asuvana viitsi keittää yhtä kupillista varten niin ajattelin että  pikakahvi helpottaisi. Mutta.. yäk.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin työkaverilta niksin maito(pika)kahvin ystäville. Pitää laittaa maito ja purut ensin ja sitten vasta vesi. Olin vähän epäuskoinen, mutta oikeasti tulee paljon pehmeämmän makuista näin. Mistähän moinen johtuu?

Vierailija
22/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onne ihan hyviä jos juo 1 tai 2 kuppia sillo tällö, mutta en mä ite ainakaan lähtis vakkarina juomaan päivittäin. Ne pikakahvit tuntuu enemmän muutenki sellasilta joltain huoltsikka epressolta tai joltain, ei musta sovi ollenkaan arkikäyttöön jatkuvasti

Juhlamoksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia juonut nescafe red cupia ja Lisään kuumaa maitoa ☕️ Oma lempparini ♥️

Vierailija
25/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pikakahvista ei saa samanlaista kahvinautintoa kuin vaikka Juhla Mokasta. Kitkerää. Ostan pikakahvia varaksi jos joskus kerkee suodatinkahvi loppumaan.

Niin niitä makuja vaan on monia. Minusta Juhla mokka on kamalinta kahvia mitä kaupasta saa. Jos haluan suodatinkahvia, ostan tummapaahtoa. Töissä vanhempi väki haluaa aina Juhla mokkaa ja syntyy kiistaa mitä keitetään, kun tummapaahdon ystäviä on n. puolet.

Vierailija
26/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Teekapseleita https://www.amazon.com/Nespresso-Tea-Capsules/s?k=Nespresso+Tea+Capsules

Hakutulos muuttui kun linkin avasi tästä keskustelusta.

Vierailija
27/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pikakahvista ei saa samanlaista kahvinautintoa kuin vaikka Juhla Mokasta. Kitkerää. Ostan pikakahvia varaksi jos joskus kerkee suodatinkahvi loppumaan.

Juhla Mokka se vasta litkua on. Clipper ja Braseiro loistavia pikakahveja.

Vierailija
28/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti, miksi te juotte kahvia? Onko se muka hyvää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi