Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmästyttää miten paljon ihmisiä kiinnostaa erinäiset asiat. Itseäni ei oikein kiinnosta mikään.

Vierailija
18.10.2023 |

En ole kiinnostunut juurikaan maailmantilanteesta, uutisista tai politiikasta. Mitkään tapahtumat ei kiinnosta, ei kulttuuri, ei mitkään. 

En ole kiinnostunut liikunnasta tai tavoitteista, en yrittäjyydestä, en sijoittamisesta, en sosiaalisista suhteista, en ihmisten luokituksista tai heidän imagostaan. 

En sairauksista, muodista, taiteesta, en siis mistään pintaa syvemmältä. Kun monilla tuntuu olevan se "oma" juttu.

En ole kiinnostunut oikeastaan muusta kuin levosta, rauhasta, ruoasta ja ehkä siitä miten ihmismieli toimii. Katselen mikroilmeitä, elämää etäältä, eri toimintapoja ja äimistyn usein toisten mielenkiinnosta elämään tai omaan agendaansa. Sitten näyttelen (koko ajan vähemmän) siinä mukana ja haluan erakoitua. 

Joskus tuntuu kuin eläisi eri planeetalla mihin itse kuulun. 

En koe tätä kovin hyvänä asiana. Pitäisi varmaan täyttää elämäänsä jollain mutta tämä kaikki on minulle aika samantekevää kunhan vaan saan olla itsekseni ja katsoa maailmaa sivusta. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oikein hakemalla haen niin minua kiinnostaa kyllä kaikki fysiologiset tarpeet, seksi ja läheisyys esimerkiksi. Sekä se, että olisin mahdollisimman terve kuitenkin. 

Myöskin ensilunta on kiva katsella, olla vähän lapsenmielinen ja turvallinen ympäristö. Pidän paljon tulesta ja sen katselemista, nuotiolla vaikka. Sitä rauhaa ja tunnetta, pysähtymistä ylipäätään mitä luonnon elementit voi antaa. 

Pidän myös raskaasta liikunnasta, jos voisin huvikseen vaikka kantaa jotain raskasta, kävellä niin, että on painoa perässä, fysiologisesti mennä äärimmilleni. Siis sellaista joka tulee halusta ja ilosta itsensä ylittämiseen. 

Pidän hyvistä lempeistä tuoksuista jne. Olen ehkä vähän sensitiivinen. Pidän rauhasta ja elämästä mutta en mistään oudosta hypetyksestä tai mistään mikä vie ihmistä omasta herkkyydestään kauemmaksi. En osaa tätä oikein kuvailla. 

Ap 

Vierailija
2/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko vain tyhmä vai sielunmaisemaltani eristäytynyt? Tosin mitkään diagnoositkaan ei sinällään kiinnosta tai lokerointi mutta olisi joskus hauska ymmärtää tätä kaikkea. 

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole semmoinen kuin olet. Muu ei ole mahdollista.

Vierailija
4/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jo 30+ enkä ole koskaan katsomalla katsonut uutisia, tai lukenut niitä niin fyysisistä kuin nettilehdistäkään. Sodan ja koronan myötä tein päätöksen olla silmäilemättä edes otsikoita (esim. kauppareissulla), alkaa vain ahdistamaan asiat joille ei itse voi mitään. Samasta syystä en myöskään seuraa politiikkaa, enkä pysty liikaa uhraamaan ajatusta maailman tilanteelle kun muuten potisin lamauttavaa maailmantuskaa 24/7.

Se ero meillä on, että minulla on kyllä mielenkiinnonkohteita ja ns. harrastuksia, mutta omani ovat sellaisia, että minulla on harvoin mitään yhteistä vastaantulijoiden kanssa. En tiedä mitä sarjoja televisiossa pyörii, mikä musiikki on tällä hetkellä suosittua, jne. Tutut aina naureskelevat kun en tiedä ketään julkkiksia, en nuoria enkä vanhoja. :D

Mutta minäkin kyllä nautin tuollaisista elämän pienistä iloista, tällä hetkellä esim. raikkaasta syysilmasta ja ruskalehdistä, ja olen ihastellut mm. kadun kuoppiin kertyneessä vedessä uiskentelevia lehtiä. Varsinkin asfaltilla erittäin kaunista, kuin joku portaali toiseen maailmaan. :D

Vierailija
5/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä vaan ja täysin sun oma asia, meiät kaikki on luotu tekemään jotain tiettyä asiaa, tarkkailu ja havannoiminen voi olla sun juttu. 

Älä kuluta energiaas liikaa näihin turhiin juttuihin mitä iltalehdissä pyörii, vaan keskity omaan juttuus. 

Ainakun sä oivallat jotain ihmismielestä ja meidän käyttäymisestä, kirjaa niitä ylös, ehkä myöhemmin joskus ne voi auttaa jotain toista ne jutut. 

Vierailija
6/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset SANOVAT että heitä kiinnostaa joku asia, vaikka oikeasti vain yrittävät esittää aktiivista ihmistä ja suorittavat hyvesignalointia. 

Vierailija
7/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihmiset SANOVAT että heitä kiinnostaa joku asia, vaikka oikeasti vain yrittävät esittää aktiivista ihmistä ja suorittavat hyvesignalointia. 

Tämä. Minulla on ystävä joka ahkerasti käyttää sanoja ”ihan älyttömän kiinnostavaa” vaikka se tarkoittaa hänelle esim lyhyttä artikkelia jonka on muutamassa sekunnissa vilkaissut läpi. 

Vierailija
8/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minulta. Tosin seuraan uutisia etäältä. Politiikka näyttää teatterilta. 

Tarkkailen lintuja ja oravia. Hengittelen. Kävelen. Juon kahvia ja syön. Luen kirjoja. Eeva Kilpi voisi kiinnostaa sinua?

Vierailija
9/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. (Työkin on vain nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä, vastenmielistä puurtamista. Eläkeikään vielä 17vuotta.)

Ei oikein mitään intohimoa mihinkään. Mieluiten erakoituisin jonnekin mökille.

Olispa (edes) jokin elämäniloa antava lisäravinne. 👍

Vierailija
10/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon,että ap kaltaisiasi on muitakin. Ainakin läheltä liippaa. Itsekin mieluusti yksin mökillä,luontoa ihmetellen. Eilen näin aivan täydellisen linnunpesän katajassa.

Työ minulla on vastapainoa, ihmisten kanssa tehtävää. Sitten lomalla/vapaalla yksin,huomaa että vuosi vuodelta kaipaa rauhaa enemmän ympärilleen.

Uutisia seuraan vain pienessä mittakaavassa.

Vierailija
11/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mukava keskustelu. Ihanan turvallinen ja normaali, jossa aistii tasapainoa sekä lämpöä muita ja elämää kohtaan.