Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin tilaama 300 euron matkalaukku katosi Postin kuljetuksessa, jaettiin väärään kaupunkiin ja katosi sieltä...

Vierailija
18.10.2023 |

Matkalaukku lähti Tampereelta kohti Helsinkiä. Menikin Mäntsälään.

Yritettiin käännyttää sieltä takaisin ja katosi.. 

Nyt äiti yrittää saada 300 euroaa takaisin. Huonolta näyttää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole montaa päivää, kun oli vastaavanlainen juttu palstalla.

Vierailija
2/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niin iso paketti voi minnekään kadota postilta. Olettaisin ainakin että matkalaukku olisi niin isokokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki verkko-ostokset kannattaa aina ostaa luottokortilla. 

Vierailija
4/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikki verkko-ostokset kannattaa aina ostaa luottokortilla. 

Toinen mutta kalliimpi on postiennakolla jolloin maksaa siinä vaiheessa kun tavaran vastasn ottaa. Harva kauppa enään taitaa tosin niin toimittaa.

Vierailija
5/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei kannata maksaa nettiostoksia etukäteen. Jos ei ole luottokorttia niin aika moni paikka antaa maksaa jonkun laskuttajan (esim. Klarna) kautta jossa voi ilman kuluja saada sen verran maksuaikaa että näkee tuleeko tavara perille.

Vierailija
6/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas  hävisi kolme elokuvaa. Ok ei niitä voi verrata matkalaukkuun mutta eivät ilmaisia olleet nekään!

Vierailija
7/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kertoo jakamisesta? Ei posti jaa muutakuin kotiinkuljetuspaketit. Eikä niitäkään ilman vastaanottajaa.

Vierailija
8/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kannattaa olla yhteydessä siihen tavaran myyjään. He ovat  ostaneet sen kuljetuksen postilta joten on myös heidän intressinsä saada tavara perille.

Itse olen myös saanut uuden tavaran myyjältä kun posti hukkasi sen. Olivat itse yhteydessä postiin ja hetken päästä ilmoittivat lähettävänsä uuden.

Vierailija
9/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina laskuun ja maksan laskun vasta sitten, kun tavara on tullut perille. Jos ei laskumahdollisuutta ole, niin Paypal tai luottokortti sitten. Ikinä en maksa etukäteen verkko-ostoksia paitsi Tori- ja Huutonet-myyjille.

Vierailija
10/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuohon postin epäluotettavuuteen kuljetusyrityksenä tulisi jonkun viranomaisen puuttua. 

Eihän se voi noin olka että tapahtuu mitä tahansa niin ei edes nuhteita taida saada.

Toisaalta tuo on niin hankala yritysmuotokin. Pitäs muuttaa osakeyhtiöksi niin olisi emmän vastuuta ilman valtiotahon hyssyttelyä.

Vierailija
11/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna myös pidentää maksuaikaa, jos paketti ei ehdi 30 päivässä tulla. Yhden kerran olen joutunut laittamaan lisäaikaa.

Vierailija
12/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä tuohon postin epäluotettavuuteen kuljetusyrityksenä tulisi jonkun viranomaisen puuttua. 

Eihän se voi noin olka että tapahtuu mitä tahansa niin ei edes nuhteita taida saada.

Toisaalta tuo on niin hankala yritysmuotokin. Pitäs muuttaa osakeyhtiöksi niin olisi emmän vastuuta ilman valtiotahon hyssyttelyä.

Tää on jännä, kun niin monet ihmiset valittavat postin toiminnasta. Mulle on kaikki paketit tulleet aina ongelmitta ja nopeasti. Ehkä tää on paikkakuntakohtaista. Itse asun pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
13/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viipyi paketti useamman viikon, laitoin postille viestiä asiasta, mitään ei vastattu, mutta paketti tuli tästä muutaman päivän päästä. Avattuna ja uudelleen teipattuna. Missä tämä oli välillä avattu ja uudelleen teipattu on the mystery. On kulkenut useamman käden kautta, joten mahdotonta sanoa, koska oli lähetetty ulkomailta. Sisältö oli tallella.

Vierailija
14/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulla viipyi paketti useamman viikon, laitoin postille viestiä asiasta, mitään ei vastattu, mutta paketti tuli tästä muutaman päivän päästä. Avattuna ja uudelleen teipattuna. Missä tämä oli välillä avattu ja uudelleen teipattu on the mystery. On kulkenut useamman käden kautta, joten mahdotonta sanoa, koska oli lähetetty ulkomailta. Sisältö oli tallella.

Olin myös ensin lähettäjään yhteydessä, mutta asiointi oli hyvin jäykkää, viikkojen päästä lupasivat selvitellä asiaa, but anayway, paketti tuli.

Vierailija
15/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olin myös ensin lähettäjään yhteydessä, mutta asiointi oli hyvin jäykkää, viikkojen päästä lupasivat selvitellä asiaa, but anayway, paketti tuli.

Kas, tuli typo. Asia v*tuttaa vieläkin.

Vierailija
16/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä 170e korvausta et saat maksettua eilisen eräpäivän laskun.

Vierailija
17/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eu alueeltakin tulleet paketit jumahtavat jostakin kummasta syystä vantaalle moneksi viikoksi.  Kyselyn jälkeen se sitten tulevat aika äkkiä.

Onko postilla joku pakettien "jäähdyttelypaikka" jonne katoavat lopullisesti ellei kukaan niitä kyele eikä ole kiinnostunut.

Eli vähän niinkuin kuulostellaan että voiko paketin varastaa vaiko eikö voi.

Vierailija
18/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eu alueeltakin tulleet paketit jumahtavat jostakin kummasta syystä vantaalle moneksi viikoksi.  Kyselyn jälkeen se sitten tulevat aika äkkiä.

Onko postilla joku pakettien "jäähdyttelypaikka" jonne katoavat lopullisesti ellei kukaan niitä kyele eikä ole kiinnostunut.

Eli vähän niinkuin kuulostellaan että voiko paketin varastaa vaiko eikö voi.

Niin, en tiedä. Askarruttaa vaan tuo että avattuna tuli. Pariin otteeseen käynyt tuo, että postille viestitin laitto tuokin sitten paketin. Toinen paketti oli Suomesta lähetetty.

Vierailija
19/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei kai niin iso paketti voi minnekään kadota postilta. Olettaisin ainakin että matkalaukku olisi niin isokokoinen.

Posti voi hukata mitä tahansa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e69f794d-4c74-4a10-8e67-3d4a20ea4872

Vierailija
20/25 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ehkä avattu tullissa. Yleensä siihen kyllä laitetaan teippi "tullin tarkastama", mutta ei se työmoraali sielläkään niin korkea ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä