Saatko kämmenet lattiaan?
Kun kumarrut seisoma-asennosta suorin jaloin eteenpäin? Ikä?
Kommentit (60)
Saan helposti pään lattiaan. Olen harrastanut joogaa 24 vuotta ja sitä ennen teline voimistelua 10 vuotta eli notkeutta riittää. Olen myös harrastanut melontaa, vaeltamista, juossut 3 maratonia sekä tietysti puolikkaan triatlonin. Notkeutta tosiaan riittää. Vanhemmalla iällä olen talvisin hiihtänyt sunnutaisin 30 kilsan lenkkejä. Joogaa harrastan edelleen.
Saatko sormen perseeseen ja sieltä suuhun?
Piti ihan kokeilla. Jos jalat saa olla omien olkapäiden levyisessä haara-asennossa, niin sitten saan, jalat yhdessä ei ihan mennyt kämmenet lattiaan, ainakaan näin kylmiltään. Ikä 42v.
Ei puhettakaan, että saisin. En minä koskaan ole notkea ollut vaikka urheilua tulikin joskus harrastettua.
Ei, ei ole onnistunut koskaan. Ei edes lapsena. Ikä 56v.
Saan, olen notkea vaikka olenkin lihava.
33v.
En oikein saanut edes nuorena vaikka olin liikunnallinen. En saa tällä hetkellä.
-n50
Menee lämmittelemättä lattiaan ja n. 20cm sen alikin, jos paikka mahdollistaa. Nuorempana olin maalivahtina palloilulajissa.
- Mies, 33
En saa. Pitäisi olla persjalkainen, jolla on gorillan kädet.
En ole koskaan saanut, vaikka olen aina ollut liikunnallinen. N46
Vierailija wrote:
Saan helposti pään lattiaan. Olen harrastanut joogaa 24 vuotta ja sitä ennen teline voimistelua 10 vuotta eli notkeutta riittää. Olen myös harrastanut melontaa, vaeltamista, juossut 3 maratonia sekä tietysti puolikkaan triatlonin. Notkeutta tosiaan riittää. Vanhemmalla iällä olen talvisin hiihtänyt sunnutaisin 30 kilsan lenkkejä. Joogaa harrastan edelleen.
Eli olet persjalakanen? Ei suorin jaloin pää yllä lattiaan, mikäli on normaalit mittasuhteet.
En saa, enkä ymmärrä, miksi olisi saatava.
Saan kämmenet lattiaan, jos haluan. Ei minun tarvitse olla hankalassa asennossa saadakseni kämmenet lattiaan. Ihan tiedoksi: Saan myös jalkapohjani lattiaan. Ihan seisoessani. Pölhö kysyjä.
Olen notkea kuin rautakanki ja saan kämmenet lattiaan. Lyhyet töpöjalat ja pitkä selkä.
22v.