Oletko koskaan soittanut nelosen Onnenarpaan?
Voititko mitään? Pääsitkö lähetykseen? Kuinka kauan kesti saada voitto?
Kommentit (735)
Vierailija kirjoitti:
Seija taas ekana arpa.fissä.
Nyt toisen kerran pääsi. Mutta on ollut muitakin. Vakkarit taitaa olla suurin osa lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seija taas ekana arpa.fissä.
Nyt toisen kerran pääsi. Mutta on ollut muitakin. Vakkarit taitaa olla suurin osa lomalla.
Seija lähetyksessä kolmannen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Taas sanapeli...
Seija aloitti aarialla 😅
Taas joku sekava vanhus yhdistettiin lähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sanapeli...
Seija aloitti aarialla 😅
Jaffa, Gamma käyvät.
Taas on automerkkipelissä joku ihan outo valmistaja eikä edes merkki.
Vierailija kirjoitti:
Taas on automerkkipelissä joku ihan outo valmistaja eikä edes merkki.
Oli Lagonda. Kaikkihan tuon merkin tietää. Eiku... Ja näin taas jäi 2000 euron potti kätevästi jakamatta.
En tykkää automerkki pelistä, tylsä, mutta hyvä kun ottavat soittajia enemmän, etenee sujuvammin.
Arpa.fissä haetaan ammattia viidellä a:lla. Muistan kun kerran Tiedä ja voita -ohjelmassa pelattiin samaa peliä, ja vihjeenä oli SA______JA. Iida sanoi ettei oikea vastaus ole sarjamurhaaja 😂
Vierailija kirjoitti:
Arpa.fissä haetaan ammattia viidellä a:lla. Muistan kun kerran Tiedä ja voita -ohjelmassa pelattiin samaa peliä, ja vihjeenä oli SA______JA. Iida sanoi ettei oikea vastaus ole sarjamurhaaja 😂
Apua 😅
Vierailija kirjoitti:
Tiedä ja voita oli sopupeli ja törkeä rahankeräysrikos. Nämä tv:n arpajaiset on ihan samaa paskaa eri nimellä.
En ole kertaakaan päässyt suoraan lähetykseen, mutta olen saanut pikku voittoja. Tänään tuli 1 kpl Hyvä terveys -lehteä, aiemmin helmet, huivi ja 50 euron lahjakortti. Seija pääsee kolme kertaa peräkkäin ja vaikka itse soitan tuon saman kolme kertaa, niin en pääse lähetykseen vastaamaan koskaan. Olen jo luovuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka taas ekana arpa.fissä.
Ja vastasi väärin.
Seija tokana.
Miksi aina samat soittajat pääsee lähetykseen?
Tietäisivätpä Seija ja Jukka kuinka paljon heitä inhotaan, kun aina heidät valitaan soittajista? Jos satun katsomaan, nousee karvat pystyyn, kun kuulen, Jukka täällä tai Seeija. Käännän heti muualle.
En ole soittanut, en minä ainakaan inhoa soittajia, jokaisen oma asia jos haluaa osallistua ohjelmaan.
Ricky 🤩
Pitäis potin nousta 40 minuutin aikana
1000:n €:n, sitten 'sattumalta' yksi soittaja
saa vastata Maarianhamina.😊
No he tuskin välittää sun inhosta tuon taivaallista
Koira jätetty kytkettynä juna radalle, joku mies huomaa ja ryntää pelastamaan kun juna tulossa.