Katsoitko eilen A-Studion erikoislähetystä, jossa Tarja Halonen muisteli uraansa ja saavutuksiaan.
Muisteluohjelma oli hyvin mielenkiintoinen. Ihmisten todellinen luonne tulee esiin.
Jos et katsonut, niin katsopa Yle areenasta.
Kommentit (142)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämä on jo kolmas ketju aiheesta. Millä tavalla sinä, tämän ketjun aloittanut, haluat loistaa?
Hanki, ketjuvahti, elämä.
Hankipa itse! Niin että millä tavalla halusitkaan loistaa?
Vierailija wrote:
Tavja h oli ja on viimeiseen asti cccp kannalla.
Itsekäs ja kärkäs öreä puunikki.
Ajoi aina ddr ja cccp etua suomea vastaan.
Siksi vastusti ahtisaarta ja savusti hänet pois toiselta kaudelta koska ahtisaari tuki natoa.
"Käännä silmäsi, ja varo tuomitsemasta toisten tekoja. Milloin ihminen tutkii ja tuomitsee itseään, hän tekee aina hyödyllistä ja hedelmällistä työtä."
Vierailija wrote:
Lupaan että käyn vääntämässä Sacher-tortun Tarjan haudalle kiitokseksi kaikesta siitä pahasta mitä hän on Suomelle ja suomalaisille aiheuttanut.
"Toisten tuomitsemisessa ihminen näkee turhaa vaivaa ja erehtyy usein."
Viesti nimimerkiltä persu on persu vaikka voissa paistaisi
Persuilla meni tunteisiin, miinusti kommenttisi :(
Vierailija wrote:
Viesti nimimerkiltä persu on persu vaikka voissa paistaisi
Persuilla meni tunteisiin, miinusti kommenttisi :(
Onneksi bensan hinta sentään laskenut!
Mää keski-ikäsenä kirjottelemas vauva.fi foorumilla tavja havosen haastattelusta
Vierailija wrote:
Halonen on aina saanut paskaa niskaan oikeistolta. Kuten Marinkin.
Kukaan ihminen ei ole mustavalkoinen, Halosen toiminnassa oli paljon niin hyvää kuin huonoakin.
Halosen touhuja itänaapurin hyväksi ei ole vielä edes kunnolla läpivalaistu. No, ehkä sitten, kun hän on kuollut.
Vierailija wrote:
Halonen on aina saanut paskaa niskaan oikeistolta. Kuten Marinkin.
Kukaan ihminen ei ole mustavalkoinen, Halosen toiminnassa oli paljon niin hyvää kuin huonoakin.
Todella vähän hyvää. Huonoa senkin edestä; Oli avoimen länsivihamielinen, sätti baltteja, oli suuri Putinin ystävä ja miinasekoilu
Halonen aloitti itse itsensä muistelemisen. Onneksi internetillä on ikuinen muisti:
"Presidentti Halonen raivostui kohukirjasta"
"Presidentti Tarja Halonen suuttui Suomen maabrändivaltuuskunnan loppuraportista"
"Tasavallan presidentti Tarja Halonen kimpaantui keskiviikkona Itämeri-kokouksen tarjoiluista"
"Virkamiehet avautuvat Tarja Halosen johtamisesta: ”Huusi, haukkui, nöyryytti, aliarvioi ja pilkkasi”"
"Halonen raivostui vuonna 2000 Rusin kirjoittamasta Mariankadun puolelta -kirjasta"
"Näin Tarja Halonen suuttui 2009, kun Venäjän tonttikaupoista kysyttiin"
"Halonen hermostui perustuslakivaliokunnalle"
jne...jne...
Miksi Halosen kaltainen ilkeä ja narsistinen ihminen valittiin ohjelmaan "muistelemaan" ihmisläheiseksi ja ystävälliseksi kansanmieheksi luonnehdittua Ahtisaarta?
Se ettei etenkin suomettuneiden sosialistijohtajien toimia tutkita eikä heitä aseteta vastuuseen teoistaan, eli se ettei lustraatiota toimiteta kuten muissa sosialistimaissa tehtiin, johtaa väistämättä siihen että myöhempi historiantutkimus ja uusi tieto heistä häpäisee heidät sitten kun he eivät ole enää itse puolustamassa tekojaan.
Näinhän on jo osin käynyt esimerkiksi Kekkoselle. Koivistokaan ei ole siltä säästynyt. Varmaa on että etenkin sosialistikaarti Halonen, Lipponen, Tuomioja ja Heinäluoma tullaan tuomitsemaan jälkikäteen.
Halosesta tulee lähinnä mieleen ddr, jalkaväkimiinat, huivi ja, että hän presidentinä toimiessaan yritti pedata itselleen merkittävää kansainvälistä pestiä, usein suomalaisten edun unohtaen.
Halonen johti pelolla. Tyypillinen työpaikkakiusaaja. Siksi kukaan ei pitänyt hänestä.
Halonen on aina ollut sellainen minä, minä, minä- tapaus. Kova oli simputtamaan alaisiaankin. Ei ollut sellainen Muumimamma, minä hänet usein tunnettiin.
Vierailija wrote:
Halosesta tulee lähinnä mieleen ddr, jalkaväkimiinat, huivi ja, että hän presidentinä toimiessaan yritti pedata itselleen merkittävää kansainvälistä pestiä, usein suomalaisten edun unohtaen.
Älä unohda Neuvostoliitto-Venäjää ja sitä, että Halonen nimitti virkoihin omia kavereitaan ohi pätevämpien.
Johtamiskulttuuri on muuttunut rajusti Halosen ajoista. Yrityksissä varsinkin. Management by Perkele ei enää ole sallittua. Eikä "Kiukkuisille Akoille" ole enää sijaa. Halonen ei tänä päivänä pääsisi johtavaan asemaan, ei ainakaan missään yrityksessä. Onneksi näin.
Halosessa ilminoituu koko demarius kaikkine darwinistisine piirteineen.
Kansa sanoo: me olemme Sauli Väinämö Niinistö!
Tavja h oli ja on viimeiseen asti cccp kannalla.
Itsekäs ja kärkäs öreä puunikki.
Ajoi aina ddr ja cccp etua suomea vastaan.
Siksi vastusti ahtisaarta ja savusti hänet pois toiselta kaudelta koska ahtisaari tuki natoa.