Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarja Halosen esiintyminen

Vierailija
17.10.2023 |

Tarja Halosen esiintyminen A-studiossa herättää kummastelua: ”Tilanne­taju uupuu”

Moni koki sosiaalisessa mediassa Halosen kuitenkin Ahtisaaren uran ja vaikutuksen muistelun sijaan keskittyneen lähinnä omiin saavutuksiinsa ja niiden luettelemiseen.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009927899.html

Näin pitkäänkö meni huomata Halosen itsekeskeisyys? 

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että äänestin häntä ensimmäisellä kaudella presidentiksi. Olin nuori ja tyhmä. Toisella kaudella en enää häntä äänestänyt. No, tyhmä olen kyllä vieläkin, mutten sentään niin tyhmä.

Vierailija
122/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän nämä kokoomuslaiset tuohtujat näyttävät olevan kiinnostuneita Ahtisaaren elämäntyöstä, lähinnähän heitä näyttää taas kiinnostavan Halosen haukkuminen, Ahtisaaren muistoa hyväksikäyttämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tarjalla on ikää jo 79 vuotta. Ei yhtään ihme, ettei ole enää ihan niin skarppina kuin ennen. Tullut hölperö vanhus hänestäkin.

Tarja täyttää jouluna 80v, mutta ikä ei selitä käytöstään. Hänellä on itsetuntonsa huono ja sitä pyrkii nostamaan, mutta väärällä tavalla. Huonoa käytöstä ja esiintymistä Ahtisaaren muistelua  koskevassa ohjelmassa. Ei osanne hävetä edes. Narsismia. 

Vierailija
124/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

H yrittää epätoivoisesti kiinnittää huomiota kaikkeen muuhun  urallaan kuin mistä hänet nyt muistetaan, Putinin ja Medvedevin  ystävyydestä, naiivista suhtautumisesta Venäjään mm.  jalkaväkimiinoista luopuminen yksipuolisesti venäläisethän eivät niistä luopuneet.  

Vierailija
125/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja keskitti koko arvovaltansa Suomen puolustuskyvyn tuhoamiseen.

Vierailija
126/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se on jännä, että nämäkin Tarjaa nyt haukkuvat ihmiset, niin suuressa hurmiossaan äänestivät hänet presidentiksi jopa kaksi kautta putkeen. Onkohan kukaan muu presidentti saanut aikaan niin suurta hurmiota kuin Tarja? 

Joku jaksaa vieläkin puolustella Putinin kaveria puna-Tarjaa? Se oli kaikessa väärässä, natoon liittymisestä, venäjän kehityksestä ja miinoista.

Onneksi on elänyt pitkään ja saanut itse todeta, että miten asiat ovat. Vähän vaikuttaa katkeralta tädiltä nykyään

Halonen oli kaikessa oikeassa. Halonen on kaikkien aikojen paras presidentti.

Omasta mielestään on ollut paras presidentti. Siitä muistuttaa eikä tajua miten nolaa itsensä.

Vierailija
127/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pikkusieluinen Halonen kateellinen Ahtisaaren saamasta huomiosta.

Halosen esiintyminen ei ollut yllätys. Hän on erittäin pikkusieluinen ja haluaa itse kehuja ja huomiota eikä huomaa, miten nolaa itsensä. Nyt se tuli ilmi isolle joukolle. Vihervassarit ovat hämillään kun eivät tiedä miten pitäs suhtautua.

Vierailija
128/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tainnut mennä tämäkään putkeen tavjalta, ja olisi vain riittänyt keskittyä kehumaan edesmennyttä presidenttiä

Vierailija
129/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se on jännä, että nämäkin Tarjaa nyt haukkuvat ihmiset, niin suuressa hurmiossaan äänestivät hänet presidentiksi jopa kaksi kautta putkeen. Onkohan kukaan muu presidentti saanut aikaan niin suurta hurmiota kuin Tarja? 

Valitettavasti Halosen todellinen luonne ja osaaminen jäivät täysin hurmoksen alle. Se mitä tuhoa Halonen ja Tuomioja saivat aikaan Suomen kansainvälisille suhteille selviää vasta hsitorinakirjoiutksessa. 

On täysin ukrainalaisten sotilaiden kestävyyden ansiota, että Suomi pelastui Halosen ja Tuomiojan tuhotöiden seurauksilta. Jos Ukraina olisi kaatunut kevättalvella 2022, Suomella olisi todella kuumat paikat nyt.

Tämä. USA ei luvannut Suomelle mitään tukea, kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Usassa ajateltiin, että Kiova kaatuu ja Suomi on seuraava. Todella kylmäävä ajatus. Olimme todella lähellä sotaa, kiitos punavassareiden.

Vierailija
130/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En äänestänyt. Kannatin Esko Ahoa.

Sitä latvasta lahoa?

Vierailija
131/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
132/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Häkämies totesi, että Suomen kolme keskeistä turvallisuusuhkaa ovat Venäjä, Venäjä ja Venäjä. Halonen suuttui, voidaan sitten muistella näitä Tarjan muisteluohjelmissa

Eikö Suomen kolme keskeisintä turvallisuusuhkaa olekaan Häkämies, Häkämies ja Häkämies?

Vierailija
133/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pitäiskö ylen ottaa uusiksi tänään? 

Eikös se uusinta tule tänään klo 15.50?

Vierailija
134/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ahtisaari olisi ollut pressa 90-luvun alussa, meillä olisi nyt Karjala. Hän oli hieno presidentti jota kohdeltiin todella huonosti. Ei tavjaa telkkariin enää.

Vierailija
135/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa muistelee Martti Ahtisaarta. Ja sitten on Tarja Halonen. 

Vierailija
136/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Halonen ihan hyvin puhui. Ei mitään itsensä kehumista. 

Vierailija
137/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman alkupuolella Halonen kertasi nolosti  ihan liikaa omaa asemaansa ja tekemisiään, loppupuolella tuli sitten jo  enemmän asiaan (Ahtisaareen) liittyviä kommentteja 

Vierailija
138/139 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja on 80. Hän on vanha. Suhteuttakaa ihmiset hänen sanomisensa siihen. Ihan kamalaa räksytystä presidenttiä kohtaan. Niin, hän on 80-vuotias ja presidentti. Nimittelettekö muitakin vanhoja ihmisiä noita-akoiksi, pilkkaatte puhevikoja, nimittelette diagnooseilla?

Olette ihan samoja ihmisiä, jotka pilkkasi Ahtisaarta ylipainosta ja kävelytyylistä.

Te olette tahdittomia ja sivistymättömiä. Tuollainen mukaloukkaantuminen vanhan ihmisen sanoista aika extempore lähetyksessä on niin läpinäkyvää politiikkaan kykenemättömien öyhöttämistä. Öyhöttämistä, joka on tunnusomaista joillekin sydämen sivistyksestä vaille jääneille. Typerykset puhuvat ihmisistä eikä asioista politiikassa.

Mitä jos Tarja olisi kieltäytynyt kunniasta? Siitäpä lööpit että Tarja ei halunnut muistella Ahtisaarta. Hän muisteli kunnioittaen ja hyväntahtoisesti, mutta vanhoilla puhe lähtee joskus laukalle ja pois aiheesta. 

Itse olen elänyt Koiviston, Ahtisaaren, Halosen ja Niinistön aikana. Kunnioitan heitä kaikkia ja muistan hyvällä.

Vierailija
139/139 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarja on 80. Hän on vanha. Suhteuttakaa ihmiset hänen sanomisensa siihen. Ihan kamalaa räksytystä presidenttiä kohtaan. Niin, hän on 80-vuotias ja presidentti. Nimittelettekö muitakin vanhoja ihmisiä noita-akoiksi, pilkkaatte puhevikoja, nimittelette diagnooseilla?

Olette ihan samoja ihmisiä, jotka pilkkasi Ahtisaarta ylipainosta ja kävelytyylistä.

Te olette tahdittomia ja sivistymättömiä. Tuollainen mukaloukkaantuminen vanhan ihmisen sanoista aika extempore lähetyksessä on niin läpinäkyvää politiikkaan kykenemättömien öyhöttämistä. Öyhöttämistä, joka on tunnusomaista joillekin sydämen sivistyksestä vaille jääneille. Typerykset puhuvat ihmisistä eikä asioista politiikassa.

Mitä jos Tarja olisi kieltäytynyt kunniasta? Siitäpä lööpit että Tarja ei halunnut muistella Ahtisaarta. Hän muisteli kunnioittaen ja hyväntahtoisesti, mutta vanhoilla puhe lähtee joskus laukalle ja pois aiheesta. 

Itse olen

Jaa, itse olen noiden lisäksi elänyt Kekkosen aikana eikä minulla ole ikinä ollut mitään hyvää sanottavaa Tarjasta. Ei hänen tarvitse päästä arvostelun yläpuolelle ikänsä takia.