Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kertokaa nyt ihmiset mulle!!!!!!!

29.12.2006 |

mistä aletaan laskemaan kuukautiskierto??? siitä kun alkaa tiputteluvuoto kp.26. kohdalla, vai kunnon vuoto kp.29 kohdalla?toi kai olis hyvä tietää kun v..... kun ovis menee sivusuun joka hel..... kuukausi:(((((((((((((((( KIITOS!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tästä on oikeasti kahta eri koulukuntaa. Toisten mielestä laskut aloitetaan tiputtelusta, toisten mielestä kunnon vuodosta.

Itse aloitan laskut kunnon vuodosta ja lasken tiputtelut kuuluvaksi edelliseen kiertoon.

Vierailija
2/5 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloittaisin laskemaan tuosta kunnon vuodosta eli silloin kp29,ja tietysti ovulaation löytymiseen vois auttaa myös ovistikut. Paljon peukkuja teille yritykseen ja toivotaan et se plussa nyt pärähtäisi nopsasti sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin minäkin ajattelin, mutta kun taas lasken tosta tiputtelusta, niin mielestäni ovis, ainakin fiilisten mukaan, löytyy sillä kaavalla... eli että kp. olisi 29. Tää nyt on muutenki epäselvää, kun ei noi menkat ainakaan alkanu... nyt siis kp.26 ja tuli tosi ministi sellasta ruskeeta vuotoa pikkuhousuihin... ei tuntemuksia menkoista, eikä kyllä raskaudestakaan... KÄÄÄÄK!!!!

Vierailija
4/5 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEillä vallitsee se toinen koulukunta, jossa kierto alkaa siitä päivästä kun ensimmäinen tippa ilmestyy.

Ei tainnut olla sinulle apua mutta koita niillä tikuilla, aloitat lyhimmän kaavan mukaan ja jatkat niin kauan kunnes selviää.

Peukkuja ja plussatuulia :)

Vierailija
5/5 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen ei tullut sen enempää mitään vuotoa, eikä tänäänkään mitään... lyhyemmän " kaavan" mukaan kp tänään 27, ja pidemmän " kaavan" mukaan siis 21. Kauheeta tää jännitys...