Pussy pump -kokemuksia?
Mies ehdotteli josko kokeiltaisiin tuollaista pussy pumppua. Itseäkin vähän kiinnostaisi, mutta miltä tuollainen tuntuu? En osaa yhtään ennakoida, olisiko toi kivuliasta vai ei. Olen aika herkkä kivulle varsinkin alapäässä, joten mietityttää. Kauanko kestää, että turvotus laskee?
Kommentit (14)
Tuntuuko toi suristin siitä päältä mitenkä paljon tuleeko se tarpeeksi lähelle.
Vierailija wrote:
Ei tunnu surina, muutenkin tuo pumppu on aivan turhake.
Sylinterin mallinen pumppu jossa alipaineen kehittimenä on kahvapumppu on toimiva.
Mies sai postimyynnistä liian pienen (16 cm pitkä, läpimitta noin 4,5 cm) penispumpun. Ei palauttanut, vaan antoi sen minulle ja tilasi toisen, isomman (20 cm/6 cm). Siinä pienessä on sormikahva. Se on minulle hyvä. Paineen voi itse valita ja kun sylinteri on läpinäkyvä, näkee ettei tapahdu vahinkoja. Suosittelen ensimmäiseksi, ennen Satisfyeria käytettäväksi. Lopuksi mies, joka on pumpannut itsensä paksuksi. Seksi on iloinen asia, ei kannata olla turhan nipo.
Jee! Peniksen kokokeskustelua pillupumppuketjussa 😅
Aikoinaan pumpattiin ensimmäisen vaimoni pimppaa rintapumpulla ja ties millä. Vaimoni piti siitä. Ja minä pidin sen turpean kosteikon syömisestä toimituksen jälkeen. Tuskin tätä olisi useasti hänelle saanut tehdä, jos se olisi tuottanut minkäänlaista kipua.
Vierailija wrote:
Riippuu vähän kuinka paljon imua pumppaa. Mitä enemmän, sitä enemmän se tuntuu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Riippuu vähän kuinka paljon imua pumppaa. Mitä enemmän, sitä enemmän se tuntuu.
Pystyykö sillä laukeamaan kun on kupu paikllaan.
Joko viestin aloittaja on päässyt kokemaan turvonnutta pillua.
Tilatiin semmonen pumppu missä ei ole suristinta. Jännä nähä tykääkö vaimo siitä.minua ainakin kiihotaa turvonnut pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Ei tunnu surina, muutenkin tuo pumppu on aivan turhake.
Sylinterin mallinen pumppu jossa alipaineen kehittimenä on kahvapumppu on toimiva.Mistä noita sylinterin mallisia voisi saada?
Onko tämä joku uusi Elixian juttu vai?
Mistä noita sylinterin mallisia voisi saada?
Mitä käytännössä tekee muuta kun turpeuttaa? Tuntuuko siis pillussa herkemmältä, tuossa sanottiin että miehestä tuntuu tiukemmalta. Onko siis näin että syntyy sekä visuaalista ja fyysistä iloa vai enemmänkin fetissimäisyyttä?
Meillä on tämä: https://hotlips.fi/p38842/you2toys-vaginapumppu-vagina-sucker-moottoril…
ei tuosta ainakaan kipua tule missään vaiheessa. Pillu on turpeana ehkä 10-20. Tunne on aika jännä ja puoliso sanoo että kireältä tuntuu. Käytetään tuota yllättävän usein. Ehkä joka kolmas kerta.